Beaune (Côte d Or)

We hebben een aantal aanbieders voor Beaune (Côte d Or) voor je op een rij gezet:

Kleine hotels Beaune (Côte d Or)

Reviews over Beaune (Côte d Or)

Vriendelijk personeel mooie kamer maar klein badkamer oké

Paul,
    24-2-2018

Vriendelijk personeel mooie kamer maar klein badkamer oké. Avondmaal zeer basic.

Gereisd anders in februari 2018

Ik vond het zeer gezellig

Eline-Alice Brys,
    5-3-2017

Ik vond het zeer gezellig. Baune is ook een zeer gezellige middeleeuwse stad. Ik zou zeker en vast nog eens terug willen komen!

Gereisd anders in maart 2017

absolute aanrader

mimi,
    24-10-2016

zo wordt reizen echt een feest; ontvangen worden, met aandacht en vriendelijkheid. sfeervolle inrichting en karaktervol.

Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig hotel op loopafstand van het centrum

Arina,
    14-9-2016

Prachtig hotel in oude stadsvilla waar we hebben genoten van een mooie ruime kamer met airco. De eigenares is servicegericht, spreekt uitstekend Engels en is vriendelijk. Het ontbijtbuffet was voor ons ruim voldoende en van goede kwaliteit. Bij mooi weer kun je lekker in de tuin zitten.

Het hotel, dat gemakkelijk is te bereiken vanaf de péage, ligt in de buurt van het station, fietsenverhuur en zwembad én op ca. 10 minuten lopen van het oude centrum van Beaune.

Enige minpunt: ligging langs een enigszins doorgaande weg (verkeerslawaai bij open raam).

Gereisd met partner in juni 2016

Heel fijn

tcjvandijk,
    20-8-2015

Op doorreis naar de Vaucluse kwamen we uit in Beaune. Dit hotel is erg geluidsdicht en op de kamers is airo (erg fijn!). Het is een stijlvol gebeuren en de eigenaars/receptionisten zijn vriendelijk, behulpzaam en spreken Engels. Het ontbijt 's ochtends was ook prima verzorgd (verse jus!). Voor ons zeker een aanrader en we komen vast nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2015