Beaune (Côte d Or)

We hebben een aantal aanbieders voor Beaune (Côte d Or) voor je op een rij gezet:

Reviews over Beaune (Côte d Or)

Prima voor doorreis

Rogier,
    12-8-2015

Dit hotel ligt ongeveer 4 minuten rijden van de A6. Toch hoor je de snelweg niet en ben je helemaal buiten. Het centrum van Beaune is goed te bereiken. Met de auto sta je binnen 10 minuten in het centrum. Kortom, prima hotel voor onderweg naar het zuiden van Frankrijk, of als je Beaune wilt ontdekken. Prima kamers. Gastvrije ontvangst. Ook geschikt om met kinderen te overnachten. Ontbijt kan wel iets beter. Met name de croissants waren erg klein.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

We komen al jaren in dit hotel.

Cor,
    1-7-2015

We komen al jaren in dit hotel. Ten opzichte van ons vorige bezoek, twee jaar geleden, is er niet veel gedaan aan onderhoud. De ligging van het hotel is perfect ten opzichte van de snelweg en op loopafstand van het centrum van Beaune. De kamer is beperkt in ruimte, maar het bed is prima. Het personeel is vriendelijk en de kwaliteit van het restaurant (voor ontbijt en diner) was naar onze tevredenheid.

Gereisd met partner in juni 2015

Kwaliteit van Franse eenvoud

wilma de haan,
    15-1-2014

La Poste is uitstekend hotel om te overnachten als tussenstop. Ligt in leuk centrum, vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2013

prima voor doorreis

A,
    2-6-2013

Op zich een redelijk hotel, zeker wanneer je op doorreis bent. Ligt helaas nog wat ver van het centrum van Beaune af. Kamers netjes, badkamer met bad was ook netjes. Wel gehorig hotel. Ontbijtbuffet prima, ruime keuze.

Gereisd met partner in mei 2013

Prima op doorreis

Mark,
    23-5-2013

Vriendelijke receptie, Engels sprekend, babybedje werd zo geregeld. Goede ligging op 300 meter van de snelweg, keurig pand, voldoende gratis parkeerplaatsen. Eten was iets minder, weinig keuze en enkele gerechten niet op voorraad. Kamers schoon en degelijk, uiteraard weinig luxe voor die prijs.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013