Beaune (Côte d Or)

We hebben een aantal aanbieders voor Beaune (Côte d Or) voor je op een rij gezet:

Reviews over Beaune (Côte d Or)

Ik vond het zeer gezellig

Eline-Alice Brys,
    5-3-2017

Ik vond het zeer gezellig. Baune is ook een zeer gezellige middeleeuwse stad. Ik zou zeker en vast nog eens terug willen komen!

Gereisd anders in maart 2017

leuke stop op terugreis uit Spanje

Ada,
    5-10-2015

Mooi hotel, zoals je van een Novotel kunt verwachten, groot terras met zwembad - goed beveiligd, zelfs volwassenen kregen de poort niet open ;-)

Vriendelijke bediening, nette kamer.

En 's morgens een Frans ontbijt in de bar, voor minder dan de helft van het ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in september 2015

Luxe hotel, ideaal als tussenstop

ingrid,
    16-6-2014

Mooi en luxe hotel. Mooi en nette kamers, heerlijk ontbijtbuffet. ideaal gelegen, 5 minuten vanaf de snelweg en daardoor prima tussenstop. (voor de kids is de Mc Donalds dichtbij)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Ideaal doorreis hotel

Inge,
    28-1-2013

Wij waren op doorreis wintersport en hebben overnacht in Novotel Beaune. De kamers waren ruim en schoon en bij incheck kreeg onze dochter een cadeautje dus die was meteen helemaal blij!

De auto hebben we niet uitgeladen want de parkeerplaats was omheind en onze auto stond voor het raam van de receptie. Ideaal gelegen vlakbij de snelweg waar je overigens helemaal niets van merkt in het hotel.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Prima hotel voor doorreis

Stijn,
    6-1-2013

Het Novotel Beaune ligt handig vlak bij de afslag van de snelweg, en dicht bij een aantal restaurants waar je 's avonds kunt gaan eten. Het hele hotel maakt een verzorgde indruk, het meeste is niet te lang geleden nog gerenoveerd. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn handig ingericht met voldoende afzetruimte. Voor twee personen zijn ze ruim, maar met de bedbank uitgeklapt kun je er ook goed met vier personen overnachten. Het ontbijtbuffet was uitgebreid maar van matige kwaliteit met roerei gemaakt van poeder, slecht uitgebakken spek en vieze worstjes.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013