Beaune (Côte d Or)

We hebben een aantal aanbieders voor Beaune (Côte d Or) voor je op een rij gezet:

3-sterren hotels Beaune (Côte d Or)

Reviews over Beaune (Côte d Or)

Vriendelijk personeel mooie kamer maar klein badkamer oké

Paul,
    24-2-2018

Vriendelijk personeel mooie kamer maar klein badkamer oké. Avondmaal zeer basic.

Gereisd anders in februari 2018

absolute aanrader

mimi,
    24-10-2016

zo wordt reizen echt een feest; ontvangen worden, met aandacht en vriendelijkheid. sfeervolle inrichting en karaktervol.

Gereisd met partner in oktober 2016

Verrassen en sfeervol!!

Lity en Freerk.,
    15-9-2016

We werden prima ontvangen door de receptie en kregen uitleg over de kamer, ontbijt en de stad Beaune. We reden richting onze kamer, welk zich bevond in een gebouw los van het hotel. De eerste aanblik was triest. Het leek wel een houten barak. Onze kamer bevond zich op 1ste etage. We deden de deur open en werden erg verrast wat we zagen. Een gezellige ruime kamer met vloerbedekking en uitzicht over de wijnvelden. Groot bed met gezellig zitje en bureau. Deze kamer was wel een superieur kamer, maar het geld zeker waard. Goed WiFi en BVN tv. Er was een klein ijskastje aanwezig en daar stonden 2 flesjes water in. Ruime badkamer met bad. Redelijk ontbijt, niet echt luxe te noemen. Er was ook een zwembad aanwezig. We hebben daar geen gebruik van gemaakt, omdat het regende. Het hotel ligt dichtbij de route richting Nederland of het zuiden. Uitchecken ging vlot.

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig hotel op loopafstand van het centrum

Arina,
    14-9-2016

Prachtig hotel in oude stadsvilla waar we hebben genoten van een mooie ruime kamer met airco. De eigenares is servicegericht, spreekt uitstekend Engels en is vriendelijk. Het ontbijtbuffet was voor ons ruim voldoende en van goede kwaliteit. Bij mooi weer kun je lekker in de tuin zitten.

Het hotel, dat gemakkelijk is te bereiken vanaf de péage, ligt in de buurt van het station, fietsenverhuur en zwembad én op ca. 10 minuten lopen van het oude centrum van Beaune.

Enige minpunt: ligging langs een enigszins doorgaande weg (verkeerslawaai bij open raam).

Gereisd met partner in juni 2016

Ideaal voor 2 a 3 nachten

Beaunebezoekers,
    26-7-2016

Mooie ruime kamers, airco aanwezig en panoramisch uitzicht op de wijngaarden. Goede WiFi verbinding en heerlijk zwembad. Vrijwel alle gasten komen hier op doorreis, terwijl Beaune toch een leuk stadje is om te bezoeken en je hier heerlijk kunt relaxen bij het zwembad. Ontbijt is prima, diner toch best geprijsd. Ook in Beaune kun je vrijwel nergens betaalbaar dineren, erg jammer! Veel "rijke" Fransen komen op dit stadje af. Voor een glaasje wijn betaal je al snel €8 en ook een jus de oranje uit een flesje kost al snel €4. Fijn dat de hotelkamer een minibar heeft, zo kan je zelf je drinken koelen!

Gereisd met partner in juli 2016