We hebben een aantal aanbieders voor Fortaleza voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Fortaleza voor je op een rij gezet:

Reviews over Fortaleza

• 7marco20-10-2014

Leuke stad

Leuke stad met een harde wind. Strand voor de deur is niet echt geschikte om te relaxen door de wind. Voor relaxen is het beter 2 km over de boulevard te lopen en daar op strand te liggen of taxi te nemen naar crocobeach

• 7Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 2Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 8Daantje21-11-2003

wij zaten in Ocean Tower Suites Hotel 3*+, prima hotel, met schone, verzorgde appartementen. fortaleza is leuk, gemakkelijk overal te komen met taxi's, vooral gaan eten bij plaatselijke kleine eettentjes, vraag receptie naar adres, eten fantastisch en super goedkoop, bv buffet, met stoplicht (vleesspiezen div. zoveel als je wil) met 2 bier voor 2 pers. ong 15 eur totaal. Boek excursies bij plaatselijke operators ipv hollandse, goedkoper en even goed, reisleiding spreekt meestal ook engels. aanrader buggie-toers!!! (niet voor angshazen)

• 10Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd in november 2003

• 7John van Mullem09-02-2005

Verwacht geen kultuur of een bezichtigingsvakantie. Fortaleza is een heerlijke strand eet en winkelstad. Arm en Rijk is hier bij elkaar en verwacht geen "mooie stad". Wij hebben het gezellig gehad, lekker eten leuke stranden en goedkoop.

• 7Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd in februari 2005

• 8VITO19-07-2004

Brazilie (fortaleza), wat kan ik erover zeggen....Het land vd onbeperkte mogelijkheden!! Zoals Marcus hieronder al schrijft; het was gewoon helemaal top! Prima appartement, gezellig uitgaan en prima strandje, al wordt je daar vooral de 1e dag wel helemaal gek van die vele vele verkopers. Maar ja die mensen werken tenminste nog voor hun geld, dus RESPECT voor deze mensen! Dit is de eerste keer dat ik met met pijn in mijn buik naar huis ben gegaan! Ik had graag nog wel even een paar weekjes willen blijven. Marcus als je het goed vind ga ik in december weer gezellig met je mee! ciau

• 8Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd in juli 2004

• 9pinky11-02-2004

ik heb al veel landen gezien maar fortaleza is echt geweldig; leuke mensen(relaxed),lekker eten,goed stappen en zuipen VOOR WEINIG GELD!!!het kost daar geen drol.echt een aanradertje! en de SATEHUT moet je echt ff heen; goeie sate en tosti's man,en de eigenaar is ook een toffe peer,hij heeft ons de eerste avond meegenomen en fotaleza laten zien,dus daar moet je zeker ff langswippen!de BIKINIBAR is ook erg grappig,moet je ook zeker ff checken.ik ga zeker weer terug mijn reis voor oktober is al geboekt!!! FORTALEZA RULEZZZZZZ

• 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn

Gereisd in februari 2004

• 7t.stijbosch27-07-2006

fortaleza is geen mooie stad, maar je hebt er wel hele mooie stranden en een redelijk uitgaansleven. dan bedoel ik, het is er super gezellig maar niet zo heel groot voor z'n stad. je kunt er heel lekker uiteten en langs de beira mar is het heel gezellig tot ongeveer 22.30.

• 8Omgeving
    • 7Cultuur

Alleen gereisd in juli 2006

• 6Igor12-03-2007

Van criminaliteit hebben wij niks gemerkt, maar de verhalen liegen er niet om: complete hotels overvallen of toeristenbussen!

Op Praia do Futuro zijn 's avonds bendes actief dus daar moet je ECHT niet zitten. Op de Beiramar is het erg gezellig en is ook veel politie. Ga 's avonds niet van de boulevard weg, want dat is link. In Praia da Iracéma kun je 's avonds wel gewoon op straat, zeker waar het druk is.

Geef mij maar een resort op de Dominicaanse Republiek, maar ieder zijn smaak.

• 4Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd in maart 2007

• 5berry06-10-2006

Wij waren er eind september, stranden zijn prachtig, leuke bars, maar helaas door de criminaliteit zal ik er nooit meer naar toe gaan. Zelfs de brazillianen zetten hun auto niet op straat s'nachts, want dan is je auto gestript. Wij zijn 1 keer overvallen, en dan vergaat het lachen je wel.

• 7Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd in oktober 2006

• 9B Horstink05-02-2008

Fantastische stad,zeer modern en van uitstekende medische zorg voorzien,zeer mooi oud centrum en voor iedereen geschikt,jong of oud.

• 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2008

• 7sjakie07-09-2007

voor de echte party-animals is fortaleza een hele leuke stad. boycot tenten als cafe del mar, en bikini-bar. maar ga naar discotheken als armazem en mucuripe. hier komen de locals feestvieren, echt heel leuk met braziliaanse bandjes.

fortaleza is zeker een aanrader.

ook het strand boa vida is heel erg leuk. ook op zondag komen hier de locals om een feest te bouwen met live muziek.

• 6Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn