Sorteren

hotels Fort Lauderdale

Reviews over Fort Lauderdale

Geweldige bestemming, prima accommodatie!

Juliënne
    4-11-2018

Geweldige vakantie gehad in Fort Lauderdale. Vooraf contact gehad met de eigenaresse ivm Springbreak. Ze was zeer behulpzaam en vriendelijk. Appartement eenvoudig maar schoon! 3 kleine zwembaden aanwezig, niet heel uitnodigend om aan te liggen ivm formaat. Maar het strand is dan ook op 5/10 min loopafstand! Fort Lauderdale is een leuke bestemming aan zee, waar je goed kunt shoppen, zonnen en een avond uit kunt.

Prima plek voor low budget

Sanne
    17-4-2018

Een echte aanrader!

Ik (23) ben hier samen met mijn vriend (23) heen gegaan van 30 maart tot en met 6 april. Onze :conclusie: veelste kort!

Wij hebben via touroperator geboekt, bij aankomt op Miami airport werden wij netjes ontvangen door een reisleider van touroperator die ons de weg wees naar het autoverhuur bedrijf (Must!)

Wij hebben geen gebruik gemaakt van een navigatie systeem maar wij hadden de app navmii (V.S.) gedownload en dat werkt perfect.

Summerland suites (staat aangegeven als Napoli belmar) is goed te bereiken met het adres: 625 north birch road.

Eenmaal aangekomen (10:30PM) wachtte Angela ons netjes op en vertelde gauw waar we wat konden gaan eten. Hoewel dat hier geen probleem is, bijna alles is 24/7 open.

Je loopt het hekje van het terrein uit en je kunt de zee al ruiken (300m) de boulevard van Fort Lauderdale is 10min lopen en daar vind je wat souvenirs winkeltjes en een pizza tent (24/7 open!!)

Everglades goed te doen, 40-45min rijden

Korte rondreis Florida

L Janssen
    12-1-2018

Super accomodatie met heerlijke buiten terras inclusief BBQ.

Schone kamers en vriendelijk behulpzaam personeel.

Strand is op loopafstand en er is veel te zien in de omgeving.

prima

Frederik
    25-8-2017

keurig hotel slechts voor 1 nacht want we gingen met een cruise met de HAL

Meerdere keren bezocht en nog steeds"Mijn Favoriet

Ka
    20-3-2017

Alles is Goed en Basic ,.. wat Je nodig heb is aanwezig !