Sorteren

Reviews over Fort Lauderdale

Fantastisch 🔝

Maggie
    26-8-2018

Het is een fantastische ervaring, een fijne sfeer, lekker eten voor iedereen wat op het lidodek en in de dinerroom word je bediend en in de watten gelegd, de hutten comfortabel zelfs de binnen hutten.. personeel zeer vriendelijk , alles goed georganiseerd en liep op rolletjes, de avondshows en andere entertainment profesioneel opgezet, Noorwegen zelf prachtig!!! Kortom boeken en genieten ❤️

Prima plek voor low budget

Sanne
    17-4-2018

Een echte aanrader!

Ik (23) ben hier samen met mijn vriend (23) heen gegaan van 30 maart tot en met 6 april. Onze :conclusie: veelste kort!

Wij hebben via touroperator geboekt, bij aankomt op Miami airport werden wij netjes ontvangen door een reisleider van touroperator die ons de weg wees naar het autoverhuur bedrijf (Must!)

Wij hebben geen gebruik gemaakt van een navigatie systeem maar wij hadden de app navmii (V.S.) gedownload en dat werkt perfect.

Summerland suites (staat aangegeven als Napoli belmar) is goed te bereiken met het adres: 625 north birch road.

Eenmaal aangekomen (10:30PM) wachtte Angela ons netjes op en vertelde gauw waar we wat konden gaan eten. Hoewel dat hier geen probleem is, bijna alles is 24/7 open.

Je loopt het hekje van het terrein uit en je kunt de zee al ruiken (300m) de boulevard van Fort Lauderdale is 10min lopen en daar vind je wat souvenirs winkeltjes en een pizza tent (24/7 open!!)

Everglades goed te doen, 40-45min rijden

Korte rondreis Florida

L Janssen
    12-1-2018

Super accomodatie met heerlijke buiten terras inclusief BBQ.

Schone kamers en vriendelijk behulpzaam personeel.

Strand is op loopafstand en er is veel te zien in de omgeving.

Heel goed hotel met zwembad.

J.G.
    7-1-2017

De gratis Shuttle bus van vliegveld naar hotel (even bellen). De kamers zijn ruim met hele grote bedden, koffie en thee voorziening en je kunt er zelfs strijken. Het ontbijt was voortreffelijk, heel uitgebreid en alles was meer dan voldoende. Het vriendelijke personeel.