Sorteren

hotels Fort Lauderdale

Reviews over Fort Lauderdale

Prima plek voor low budget

Sanne
    17-4-2018

Een echte aanrader!

Ik (23) ben hier samen met mijn vriend (23) heen gegaan van 30 maart tot en met 6 april. Onze :conclusie: veelste kort!

Wij hebben via touroperator geboekt, bij aankomt op Miami airport werden wij netjes ontvangen door een reisleider van touroperator die ons de weg wees naar het autoverhuur bedrijf (Must!)

Wij hebben geen gebruik gemaakt van een navigatie systeem maar wij hadden de app navmii (V.S.) gedownload en dat werkt perfect.

Summerland suites (staat aangegeven als Napoli belmar) is goed te bereiken met het adres: 625 north birch road.

Eenmaal aangekomen (10:30PM) wachtte Angela ons netjes op en vertelde gauw waar we wat konden gaan eten. Hoewel dat hier geen probleem is, bijna alles is 24/7 open.

Je loopt het hekje van het terrein uit en je kunt de zee al ruiken (300m) de boulevard van Fort Lauderdale is 10min lopen en daar vind je wat souvenirs winkeltjes en een pizza tent (24/7 open!!)

Everglades goed te doen, 40-45min rijden

Korte rondreis Florida

L Janssen
    12-1-2018

Super accomodatie met heerlijke buiten terras inclusief BBQ.

Schone kamers en vriendelijk behulpzaam personeel.

Strand is op loopafstand en er is veel te zien in de omgeving.

Heel goed hotel met zwembad.

J.G.
    7-1-2017

De gratis Shuttle bus van vliegveld naar hotel (even bellen). De kamers zijn ruim met hele grote bedden, koffie en thee voorziening en je kunt er zelfs strijken. Het ontbijt was voortreffelijk, heel uitgebreid en alles was meer dan voldoende. Het vriendelijke personeel.

Heerlijk hotel voorafgaand aan een cruise.

Jaco
    23-12-2016

We kwamen vroeg aan en hadden dat al vooraf aangegeven om eventueel vroeg te mogen inchecken. Bij aankomt om 11 uur in de morgen kregen we inderdaad al direct onze kamer.

We hadden een kamer geboekt in de tower met uitzicht op de int coastway, echt prachtig uitzicht op de cruisehaven. er lager er 5 die we vanaf ons balkon zagen vertrekken. bij het opendoen van de gordijnen de volgende morgen uitzicht op 8 cruiseschepen . echt geweldig.

Bij het hotel kan je ook op de watertaxi stappen en een schitterende tocht maken langs de luxe huizen en jachten in het Miami vice decor.

Zwembad ook heerlijk met verwarmd water en handoekenservice.

Drankje was daar wel zeer aan de prijs.

vanaf het hotel gaat er ook een busje naar de cruise terminals en kost $ 9,-- per persoon en ga je alle terminals langs en kost erg veel tijd.

Een taxi aan de voorkant van het hotel kost 18 dollar per taxi en brengt je rechtstreeks naar de juiste terminal.

Zorg wel dat je paspoort bij de hand heb want dit moet je tonen als je het haven terrein op gaat. Een volgende keer zou ik zeker terug keren naar dit hotel.

Fort Lauderdale scoort een 8,1 uit 10, op basis van 58 reviews