We hebben een aantal aanbieders voor Fonteno voor je op een rij gezet:

Reviews over Fonteno

Super dagen!

schmidt,
    26-7-2012

Mooi hotel, niet heel groot. Neem een kamer met meerzicht. Geweldig om elke ochtend op te staan. Het eten in het restaurant is erg lekker (echt een aanrader)!! Het ontbijt s ochtends is prima. Er is een jaccuzi om evt. lekker in aftekoelen. Verder zijn er mountainbikes die te leen zijn (gratis). In rivo di solto kan men bootjes, windsurfen, kano's huren en nog veel meer.

Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2012

geweldig mooie plek voor een week

eveline,
    16-8-2011

Het hotel is werkelijke schitterend gelegen. Je moet wel een kamer met meerzicht nemen om het optimaal te beleven.

Het is een hotel met 13 kamers geleid door de hele familie. Ze kunnen er geweldig

koken dus neem half pension. Terplaatse a la carte heb je hele andere prijzen.

Bij het ontbijt kun je melden als het menu je niet bevalt.

De tuin is door de steile helling voor hen moeilijker te exploiteren maar ze doen er

alles aan. Ligbedden alleen wat meer parasols. Voor kinderen is het minder geschikt.

Het geheel is heel rustig gelegen, niet echt dorpjes is de buurt , dan moet je echt op pad.

Gereisd met partner in augustus 2011

Geweldig genoten!

Hans,
    28-3-2011

Uitermate gastvrij hotel in prachtige omgeving. We hadden een week halfpension geboekt en mochten zelf onze kamer uitzoeken. De eigenaresse en het personeel waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam en het eten was om je vingers bij af te likken. We zijn nog steeds bezig om de kilo's die we aangekomen zijn van ons af te trimmen...

Gereisd met partner in april 2010

Fantastisch uitzicht met lekkere keuken

Ward Heylen,
    1-10-2010

Eenvoudig hotel (16 kamers) maar met prachtig uitzicht op Iseomeer. Zeer lekkere keuken en steeds mogelijkheid à la carte te eten voor weinig geld(12 - 30 euro).

Kamers zonder airco stelt een probleem bij hittegolf (40°) vooral daar de kamers al zeer vroeg in de ochtend zon hebben. Geen persoonlijke koelmogelijkheid van dranken.

Zeer vriendelijke eigenares en personeel. Geen accomodatie voor kinderen (zwembad ..) .

Streek alleen met auto te verkennen - vooral eiland is mooi. Belangrijk is ook het hinterland en Bergamo te bezoeken. Zeer goede wegeninfrastructuur en dorpjes zijn zeer net.

Gereisd met partner in juli 2010

Goed hotel weinig vertier Geweldig eten!

Jolanda,
    5-8-2010

Mooi gelegen,overal de auto voor gebruiken!Jammer dat er geen zwembad aanwezig was.In het hotel niks te beleven verders.Dorp stelt niks voor.In Riva di Solto klein kiezelstrandje is eigenlijk niks.Ook bijna geen strandjes langs het meer ook geen boulevards.Iseo en Sarnico de leukste stadjes.Markt Iseo een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2010