Fontane Bianche

hotels in Fontane Bianche

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Fontane Bianche

Reviews over Fontane Bianche

• 5esther12-12-2016

zeer rustig dorp met weinig vertier in september

zeer rustig dorp met weinig vertier in september. Nu zoeken wij dit op, maar als je vertier wilt moet je hier zeker niet zijn. In de avond maar 3 restaurantjes open, strandtenten zijn dan dicht. Er is niemand op straat. In het dorp zijn verder geen oude of authentieke gebouwen, geen dorpskern of echte haven, geen supermarkt, geen boulevard langs zee. Wel mooi lang wit zandstrand langs bijna de hele baai met heel helder water dat pas heel ver dieper wordt. Strandtenten waar je bedjes kunt huren.

• 2Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 7Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in september 2016

• 7inge05-09-2007

Fontane Bianche is een badplaats met vooral particuliere vakantiewoningen van met name Italianen. Je vindt er dus geen massale complexen. Twee stranden zijn vrij toegankelijk. De zee loopt langzaam af en is prachtig blauw. In het plaatsje zelf is niets cultureels te beleven. Noto en Siracusa zijn ongeveer een half uur rijden. Op vijf kilometer is Avola, bekend om zijn wijn en amandelen. Fontane Bianche heeft een aantal restaurants en bars. Vooral Bar El Cubano is een aanrader voor koffie en een granite.

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur