hotels in Florida City

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Florida City

Reviews over Florida City

• 10Hugo23-07-2013

Helemaal top!

3 weken in Florida geweest, waarvan we 2 weken in een villa hebben gezeten en een week hebben rondgereden met de auto. Helemaal super. Veel gezien. Voor ieder wat wils: pretparken, stranden, actief, shopping malls. Wat is cultuur in Amerika? Dikke mensen en groot, groter, grootst. Dat zie je prima terug:) Miami vonden wij tegen vallen. Als je er langer blijft, zal het leuker zijn.

De pretparken zijn leuk, maar ook wel prijzig. Wij hadden een villa in de buurt en konden op het heetst van de dag even naar 'huis'. Dat was super.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9Johan26-04-2013

Leuk, sfeervol stadje

Florida City is een prima uitvalsbasis om in de omgeving allerlei activiteiten te ondernemen en ook te relaxen op de mooie stranden van de Keys

Gereisd met partner in april 2013

• 5Bastheboss23-12-2012

Niks aan

Goede plek om even te stoppen maar verder is er echt niets aan.

• 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad

december 2012

• 6Arie30-11-2012

Plaats om uit verder te reizen

Florida City klinkt qua naam leuk, maar stelt niets voor. Het is echt een nederzetting rond HW 1 met wat restaurants (vooral fastfood), winkels en hotels/motels. Ligt wel gunstig om van hieruit verder te reizen naar Miami of richting Key West. Van hieruit de Everglades bezoeken gaat ook prima.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2012

• 9Kevin21-06-2012

Mooi, relaxend, bijzonder, uniek

Het was een unieke ervaring, de lucht is erg helder blauw en ed mensen zijn er in het algemeen vriendelijk. Het enigste echte nadeel is dat er veel spaans wordt gesproken, een taal die niet door veel nederlanders gesproken wordt. De natuur buiten de stad is ook erg mooi, er zijn veel unieke dieren en locaties te zien die je makkelijk kan opzoeken met een toeristenbus.

• 5Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 7Davina16-03-2012

Leuke stad

Uitgaansleven schijnt leuk te zijn. Wij zijn niet veel uitgeweest maar er hing wel een goede sfeer!! Een hoop cultuur, wij keken onze ogen uit. Leuke omgeving!!! een aanrader. Maar dat is miami ook.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2011

• 8freekvandegamma31-12-2011

Gate to the Keys

Uitstekende besteming voor het goedkoop en goed de Keys te bezoeken

• 2Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 7Sfeer in stad

augustus 2011

• 6Florida, Miami19-12-2011

Florida, Miami

Miami is veel te druk en te massaal, veel gebouwen zien er verwaarloosd uit, je doet er heel lang over om uit de stad zelf te komen (files en wegwerkzaamheden)

• 6Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2011

• 9pinkey28-10-2010

prachtig

Leuke bezoeken Disney World, erg mooi om te zien. Everglades is zeker de moeite waard. Heerlijk land

• 8Uitgaanslevenn

januari 2001

• 9pinkey28-10-2010

echt moeite waard

In Florida kan je alle kanten op, wij zijn daar paar keer geweest. Leuk om te shoppen of parkbezoeken te doen. Aanrader uiteraard Disney World, maar ook de ander parken. Wij huren daar altijd een auto en zijn een keer Florida helemaal rond gereden, door de Everglades. Prachtig gebied. Wij hebben nog nooit vooraf hotel geboekt , genoeg motels aanwezig....

• 8Uitgaanslevenn

augustus 2001