Sorteren

Reviews over Flåm

eenvoudig maar prima

guido
    5-9-2015

-eenvoudige maar schone kamers in een sprookjesachtige omgeving. Eten en ontbijt is prima.

Minder dan verwacht, maar gewoon goed

Wendy
    2-9-2013

We hadden kamer geboekt met 'fjordzicht'. OK, de fjord was te zien, maar wel achter een paar hoge bomen en huizen. Beetje jammer. Kamer prima, niets bijzonders. Balkon waar je met 2 personen net aan kunt zitten. Buffet vonden wij minder, weinig smaak en hoeveelheid vis te groot vergeleken met vlees.

zeer goed hotel

Vandersteene
    19-8-2012

Kamers kijken uit op de fjord, kamer met balkon, leuk restaurant

Mooie lokatie maar...

Fam. Gelders
    6-9-2011

Flamsbryggahotel is ook genaamd het Furukroahotel. Geweldige ligging aan het fjord c.q. het haventje.

Wij hadden helaas de pech dat de twee nachten dat wij er sliepen luidruchtige drinkende mensen buiten voor de bar van het hotel stonden, tot diep in de nacht. Slaapgebrek en ergernis dus.

Prima hotel direct aan fjord gelegen

Jan en Jannie
    29-7-2009

Dit hotel ligt direct aan het fjord waar grote cruiseschepen op ca. 25 meter afmeren.

Altijd wat te zien.

Het hotel is nieuw en de kamers zien er tiptop uit. Badkamer is wc met inloopdouche. Klein balkon met uitzocht op de cruiseschepen of op de fjord.

Voor het ontbijt en eventueel dinerbuffet moet men naar het vlakbij gelegen restaurant. Het eten was prima in orde.

Voor vertier kun je terecht in de eveneens vlakbij gelegen brouwerij.

Hier schenkt men het eigen gebrouwen bier.

Wij vonden het een prima hotel.