Sorteren

Reviews over Fiss

Heerlijk

Ikke
    7-10-2018

Wederom een weekje genieten bij Martin en team. Met het grandioze uitzicht naar de mooie omgeving vanuit de geweldige kamers kun je niet anders dan in vakantie stemming komen. Het ontbijt is elke dag weer een feestje en na een lekkere wandeling even bijtanken in de wellness. Dit jaar zat het weer niet mee, maar de week is weer om gevlogen. Volgend jaar weer, zeker weten!

Martin, Inhaber, 17-10-2018

Hey Ikke! Ook deze keer weer bedankt voor deze leuke review! Fijn dat jullie weer tijd gemaakt hebben om een beoordeling te schrijfen.

Jullie hebben genoten bij ons ook ondanks dat ht weer niet zo goed was. Maar volgend jaar krijgen jullie het wwer beter! :-)

Wij kijken uit en wensen nog een heerlijke herfst!

Groetjes vanuit Fiss Martin met familie en het team

Geweldig goede sfeer met uitstekend eten .

Fam.Brouwer
    23-9-2018

Echt een hotel waarnaar je jarenlang teruggaat, zowel in de zomer als in de winter

Relexed verblijf!

Fam. van den Berg
    16-9-2018

Fantastisch modern ingericht hotel, mooie gezellige kamers, prima ligging aan de rand van het dorp kort bij de bergliften, goed verzorgd ontbijt, mooie luxe sauna, vriendelijk personeel. Jammer dat er maar 3 keer per week en diner aangeboden wordt.

Martin, Inhaber, 19-9-2018

Beste fam. van den Berg!

Fijn te lezen dat jullie een relaxed verblijf hebben gehad. Bedankt voor jullie moeite deze review op zoover te schrijfen.

Het compliment voor dede medewerkers geven wij zker verder en zijn er erg blij mee dat jullie alleen maar positiefe dingen van de ligging, de kamers, het ontbijt schrijfen.

Tot de volgende keer - groetjes uit Fiss - Fam. Rietzler en team

Fenomenaal!

Frans Brands
    31-8-2018

Alpslodge is een firstclass garni-hotel (alleen ontbijt en bar) in de ietwat hogere prijsklasse. Niet te evenaren, fenomenaal ontbijt, prachtige kamers met waanzinnig uitzicht over berggebied. Wie van Welness houdt is hier ook op het goede adres.

Geen traditionele Oostenrijkse sfeer, maar een echt design hotel, alles op elkaar afgestemd. Sympatieke eigenaar die 7 dagen in de week, meer dan 12 uur per dag aanwezig is. Vriendelijk personeel die de gast centraal stelt.

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar .

Janssens Rudi en Maria
    13-8-2018

Het hotel is centraal gelegen en goed bereikbaar. Wij zaten in het hoofdgebouw en de kamers waren zeer proper en van alles wat men nodig had voorzien. Prachtige welness , fitness en zwembad. Het ontbijt zeer uitgebreid en het diner was subliem . De bediening, onthaal, kamermeisjes en de kelners waren heel gedienstig en vriendelijk. Na onze wandeling stond er een overheerlijk vier uurtje te wachten voorzien van gebak en drank , gewoon super.