Reviews over Fiss

Heerlijk

Ikke,
    7-10-2018

Wederom een weekje genieten bij Martin en team. Met het grandioze uitzicht naar de mooie omgeving vanuit de geweldige kamers kun je niet anders dan in vakantie stemming komen. Het ontbijt is elke dag weer een feestje en na een lekkere wandeling even bijtanken in de wellness. Dit jaar zat het weer niet mee, maar de week is weer om gevlogen. Volgend jaar weer, zeker weten!

Martin, Inhaber, 17-10-2018

Hey Ikke! Ook deze keer weer bedankt voor deze leuke review! Fijn dat jullie weer tijd gemaakt hebben om een beoordeling te schrijfen.

Jullie hebben genoten bij ons ook ondanks dat ht weer niet zo goed was. Maar volgend jaar krijgen jullie het wwer beter! :-)

Wij kijken uit en wensen nog een heerlijke herfst!

Groetjes vanuit Fiss Martin met familie en het team

Geweldig goede sfeer met uitstekend eten .

Fam.Brouwer,
    23-9-2018

Echt een hotel waarnaar je jarenlang teruggaat, zowel in de zomer als in de winter

Super fijne rustige plek

Wouter Postma,
    20-9-2018

Super fijne plek om 3 weken zomervakantie te vieren. Eigenaren zeer vriendelijk en altijd behulpzaam. In de grote vlakke tuin is er alle ruimte voor de kinderen om te spelen. Gratis fietsen, driewielers en tractor. Ook voetbaldoelen, zandbak en springkussen zijn aanwezig. Er is zelfs een bowlingspel. In de tuin heb je een super uitzicht terwijl de kinderen spelen. Kamers zijn zeer goed onderhouden. Oostenrijkse stijl. Hele goede matrassen. In de dorpen Fiss, Serfaus en Ladis is elke week wel een evenement. Vaak meerdere per week in de zomer. In de bergen zijn de paden goed bewegwijzerd. Gratis liftkaart is fantastisch. Je auto staat in de gratis parkeergarage koel en veilig.

We verheugen ons al op de volgende keer

Monika Mans,
    16-9-2018

Het hotel ligt in de buurt van de liften en de wandelbus. De hotelkamer is schoon en netjes en heeft een mooi uitzicht. Er is een speelwei voor kinderen. Er zijn voldoende parkeerplaatsen. Het personeel is vriendelijk en uiterst behulpzaam. Het ontbijt is kompleet.

Relexed verblijf!

Fam. van den Berg,
    16-9-2018

Fantastisch modern ingericht hotel, mooie gezellige kamers, prima ligging aan de rand van het dorp kort bij de bergliften, goed verzorgd ontbijt, mooie luxe sauna, vriendelijk personeel. Jammer dat er maar 3 keer per week en diner aangeboden wordt.

Martin, Inhaber, 19-9-2018

Beste fam. van den Berg!

Fijn te lezen dat jullie een relaxed verblijf hebben gehad. Bedankt voor jullie moeite deze review op zoover te schrijfen.

Het compliment voor dede medewerkers geven wij zker verder en zijn er erg blij mee dat jullie alleen maar positiefe dingen van de ligging, de kamers, het ontbijt schrijfen.

Tot de volgende keer - groetjes uit Fiss - Fam. Rietzler en team