Hotels Finland

We hebben een aantal aanbieders voor Finland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Finland

BP,
    16-3-2019

Gezellig no nonse hotel. Prima eten en fijne service. Alles bij de hand, van zwembad tot sneeuwscooters en husky tocht. Ook lekker om na een excursie nog even te skiën. Piste op loopafstand. Sneeuwscootertocht met bezoek aan sauna hut aan een meer is een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Laura van der Wel,
    5-3-2019

Prachtig liggend hotel met mooie kamer iedere dag schone handdoeken; goede bedden. Kleine maar wel prima dinerkaart in het restaurant . Perfect ontbijtbuffet. Perfecte lunchmogelijkheden voor €14 inclusief drinken. Zeer vriendelijk personeel. Kortom niks op aan te merken

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Voor herhaling vatbaar!

Kitty van Teeffelen,
    24-2-2019

Een groot hotel met vriendelijk bediening. We hadden zelfs een kitchenette op onze hotelkamer. Ideaal want de prijzen voor dranken zijn behoorlijk hoog. Centrale ligging tov centrum en skipiste!

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldig mooi Lapland, prachtige plek om te zijn.

Nathalie Stam,
    25-1-2019

op 16 december aangekomen in hotel Saaga. Wij zaten niet in het hotel zelf maar aan de overkant in een appartement. Echt een heel mooi appartement van alle gemakken voorzien met een sauna en een droogkast wat heerlijk was. Het uitzicht was een schilderij, uitzicht op de piste. In de ochtend hadden we ontbijt in het hotel waar je van alles kon pakken. Wel handig om bij te boeken want er is een heel klein supermarktje waar weinig te koop is. Zelf veel meegenomen van thuis oa, lekkere hapjes suiker thee wijn bier enz.. in appartement kon je dan in de middag lekker genieten met iets lekkers en een prachtig uitzicht. In de avond hadden we geen eten erbij gereserveerd. We aten vaak in de bistro van het hotel of in 1 van de restaurantjes in de omgeving. Het aanbod is wel heel beperkt veelal een pizza of een hamburger. En dat ben je na een week wel een beetje zat. In de bistro van het hotel hadden ze wel pasta een reindeer stew en hamburgers.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Een onvergetelijke vakantie!

Soraya,
    1-5-2018

Deze reis was ondanks dat wij zon aanbidders zijn echt voor een ieder een aanrader! Wat een fantastische ervaring om

Mee te maken! Van het Noorderlicht, tot het slapen in het ijshotel, naar een dagje op de sneeuwscooter over der meren van Lapland heen! Geweldig, ik kan een ieder dit aanraden! Jong of oud.. go for it!

Gereisd met partner in maart 2018