Feuchtwangen

hotels in Feuchtwangen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Feuchtwangen

Reviews over Feuchtwangen

• 7sjoukje en Peter21-08-2013

leuk dorp a

wil je naar een cafe ga naar ursulas kleine iirrtshaft. heb je een top avond

uit eten op het pleintje is prima eigenaren zijn aardig in juli en aug hebben ze openlucht theater voorstellingen

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8pvelzen21-10-2012

Prachtig stadje, minder te beleven

Feuchtwangen heeft een mooi centrum, maar in de buurt zijn plaatsen die beter zijn geconserveerd en meer te bieden hebben.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2012

• 8bert postma17-09-2012

Leuke plaats.

Prima bestemming voor mensen, die de bijzondere steden in de omgeving willen bezoeken. Ligt zeer centraal tov Rothenburg, Dinkelsbuehl en Schwaebisch Hall, mooie steden, die zeer de moeite waard zijn om te bezoeken. Wie 50km afstand geen probleem vindt kan ook naar Wuerzburg of Nuernberg, mooie Altstadt. Fietsen en wandelen in de omgeving Feuchtwangen is prettig om te doen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2012

• 9Madeleine09-10-2009

Schitterende stad

Dinkelsbühl ligt aan de Romantische Strasse route, met al zijn middeleeuwse stadjes, die we dit jaar bezoeken. Dit ommuurde stadje met de vier poorten met zijn historische centrum is prachtig. Het lijkt een beetje op Rothenburg maar die blijft voor mij op deze route nog steeds nummer 1. In de omgeving liggen aan de route Donauworth, Slot Harburg, Nördlingen, Feuchtwangen en het prachtige middeleeuws stadje Rothenburg a/d Tauber die de moeite waard zijn om te bezoeken.

• 9Cultuur
    • 8Sfeer in stad