Sorteren

hotels Fethiye (en Calis)

Reviews over Fethiye (en Calis)

Geweldig voor de prijs

willem De Jong
    22-9-2018

Goed hotel je kan op diverse plaatsen in de zon liggen genoeg plaats overal en er is geen handdoekje leggen

Eten ook goed genoeg variatie

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Kamers elke dag schoon je kan zelf bepalen waneer je schoon beddengoed wil

Alleen als je zeezicht boekt heb je grote kans dat je tussen de bomen de zee ziet wat storend kan zijn, maar het maakt het wel mooi

Fijne vakantie gehad.

Irma van der Hoeven
    21-9-2018

Prachtige plek, hotel met fijn zwembad aan boulevard. Jammer dat de tuin niet wordt onderhouden, je ligt meer in de aarde en troep. Alle ligbedden zijn stuk, matrasjes erg vies en stuk. Moet nodig worden vervangen.

wat een prachtige locatie!!

Anja
    16-9-2018

Het is zoals de meeste mensen zeggen: de ligging maakt dit park uniek en bijzonder. Wij hebben het er erg naar ons zin gehad en zijn niets te kort gekomen qua eten en drinken. Wij zaten in het F gedeelte en dan moet er best een eindje gelopen en geklommen worden waarbij we iedereen willen meegeven: ga hier alleen naartoe als je niet bang bent om te lopen en goed ter been bent! anders echt een ander resort kiezen. Ga zeker met het bootje wat bij het hotel ligt naar Fetiye, heel leuk om te doen, maar betaal in Turkse Lira (30 p.p) want als je in euro's betaald is het veel duurder. Kortom een prima plek voor een weekje vakantie, zijn er betere resorts te vinden? zal best maar het is ook maar net waar je naar op zoek bent!

Dave
    4-9-2018

Wij komen hier al vele jaren en gaan bijna elk jaar weer terug.

De kamers zijn groot en worden elke dag schoon gemaakt.

Het zwembad is aardig en niet te druk... je hoeft geen handdoekje te leggen er is altijd plaats.

De kinderen hebben het altijd naar hun zin.

De ligging is geweldig 2 passen en je staat op de boulevard waar alle restaurantjes en barretjes zitten....

Het enige minpuntje is dat het ontbijt echt elke dag hetzelfde is.

Na een paar dagen ga ik dan meestal ergens anders ontbijten.

Wij nemen nooit half pension omdat we elke avond uit eten gaan.

fantastisch

ilse van leeuwen
    26-8-2018

super vriendelijk personeel..gevarieerde all inclusive...luxe familiekamer...altijd een ligbed beschikbaar op het strand of aan 1 van de zwembaden...op en top vakantie gehad