Reviews over Fassberg

prachtige locatie

Gerwin en Renate,
    11-2-2013

Landhotel Bauernwald is gelegen op een schitterende locatie vlakbij de Lüneburger Heide.

Een prachtige omgebouwde boerderij met de daarbij behorende aanbouw wat dienst doet als Hotel. Prachtige kamers met schone douches en wc's op elke kamer.

Ik zou hier met plezier nog eens naar terug gaan. Echter is deze hotel niet echt geschikt voor kinderen. Wel een hele mooie grote tuin, maar bij regen is dat geen optie...

Gemiddelde leeftijd van de gasten is wel heel erg hoog... Toen ik daar was, werd er ook gratis WIFI aangelegd. Maar of de hoog bejaarden daar wat aan hebben :-) Voor mij was het ideaal om 's avonds daar aan het werk te kunnen

Gereisd zakelijk in januari 2011

mooi gelegen

Gerwin en Renate,
    11-2-2013

Het hotel is gelegen in een prachtige omgeving. Ideaal voor uitstapjes op de Lüneburger Heide.

Gemiddelde leeftijd van de gasten die hier ook zaten was wel heel erg hoog. Allemaal gepensioneerde vermogenden.

Zelf was ik hier ondergebracht wegens een werkbezoek. Heb het hier prima naar m'n zin gehad. Ik zou zelfs nog wel eens terug gaan, zij het niet dat er voor kinderen niet echt veel te doen is... Daar is dit de accommodatie niet voor.

Minpuntje: de doorgaande straat voor het hotel bestaat uit "kinderkopjes"... verkeer mag hier ook niet sneller dan 30km/uur rijden. Echter 's nachts doet vrachtverkeer d'r niet veel op uit. En dit geeft een behoorlijk lawaai, wat me zelfs af en toe heeft gewekt...

Gereisd zakelijk in januari 2010