hotels in Farstad

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Farstad

Reviews over Farstad

• 5Houkje Rypstra17-08-2013

Middle of nowhere

Je moet ervan houden om op een afgelegen, maar wel mooi stukje Noorwegen te zitten. Vooral voor vissers en wandelliefhebbers mooi, wij hadden het na drie dagen wel bekeken.

• 5Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2013

• 6herman21-07-2010

brochure geeft te rooskleurig beeld

wij waren geinteresseerd door de brochure van bureau scandinavia, pag 86. Drie sterren, hoge prijs ( 115 euro p.n.) Maar n.a.v. een zoover beoordeling durfden we het niet aan. Dat bleek terecht. Na een bezoek aan de prachtige Atlanterhavweg zijn we toch even gaan kijken. Een NL echtpaar liet ons de enig bewoonde stuga zien. De omschrijving: volledig ingerichte open keuken slaat nergens op. Er is een aanrecht, een koelkast en op een aangebouwde plank staat een tweepits kooktoestel. De slaapkamer is krap, en het meubilair erg oud. Buro scandinavia heeft kennelijk niet zelf gekeken, maar letterlijk de engelstalige brochure ( well-equipped kitchen) overgenomen. Zo wordt je op het verkeerde been gezet, voor een wel erg hoge prijs.

• 6Omgeving

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Jessica11-07-2010

En vacker stad!

Kristiansund är en fantastiskt vacker stad, som så många andra som bäst en sommardag. Att åka med en av världens äldsta transportmedel "Sundbåten" mellan öarna- Goma, Innladet, Kirklandet och Nordlandet( gå gärna iland). Köpa färska räkor direkt från båtarna i hamnen(på Kirklandet). Ta en tur till Grip(en ö lite utanför) härligt å romantiskt. Jag har många års härliga sommar minnen från denna stad. Sök gärna upp nån mysig fiske restaurang tex. Smea. Att bara strosa mellan på gatorna och titta på hus eller förbi alla båthamnar en vacker sommarkväll...Lycka!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad

januari 2010

• 6Anke Kamp11-07-2008

Saai.

De huisjes zijn erg beperkt: slechts 2 kookplaten, geen fornhuis ofzo, geen waterkoker, geen magnetron. Je kunt natuurlijk wel zonder maar ik heb deze zaken liever wel voor dit geld. Prijs-kwaliteitverhouding is niet goed. Je betaald teveel voor wat je krijgt. (120 euro per nacht). De ligging is enerzijds mooi: aan de kust met zicht op de oceaan (als je in het juiste huisje zit!!). Anderzijds erg saai: in de omgeving is erg weinig te beleven. De duikschool waarmee geadverteerd wordt is gesloten!! Als je wilt duiken dan moet je 20 minuten rijden verderop. Kortom: wij zijn niet erg tevreden en vinden dit geen aanrader voor een langer verblijf. 1 à 2 nachten zou nog wel gaan.

• 3Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur