• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Falun

• 10Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 8jerbas197703-08-2014

Leuk stadje dat meer te beiden heeft dan de mijn

De mijn is een zeer leuke dagtrip en ook langs het meer kan je makkelijk een paar dagen recreëren

• 8Zorg voor natuur

juli 2014

• 7Etw01-09-2013

Een bijzonder verhaal onder de grond

Falun bekend om de kopermijn en die is dan ook zeker de moeite van het bezoeken waard. Al eerder in grotten in Frankrijk en België geweest? Dit is heel anders. De verhalen over het werken onder de grond maken de rondleiding onder de grond bijzonder. Zeker doen.

• 8Omgeving

augustus 2013

• 7maaike_hakfoort10-08-2012

Mooie omgeving.

Falun is niet een heel bijzonder stadje, maar de omgeving is veelzijdig en mooi.

• 10Omgeving

juli 2012

• 7Familie uit Langedijk25-07-2012

Falun provinciestadje

Falun is een provinciestadje. Je kunt er leuk winkelen, natuurlijk is er de groeve/kopermijn. De ligging van deze stad is wel heel centraal! Het Siljanmeer met Rättvik, Leksand (met voor kleine kinderen Sommerland) en vooral Tällberg (echte aanrader= prachtig dorpje!!!) ligt op relatief korte afstand.

• 10Omgeving

juli 2012

• 7poohbear22609-07-2012

heerlijke Dalarna

wij zijn een zweeds nederlands gezin en waren hier voor Midzomer en de familie! We zijn dan ook bekent in Falun en omgeving en het is er heerlijk. Genoeg te doen, mooi landschap en niet te ver van stockholm vamdaan

• 8Cultuur

juni 2012

• 8Annemarie22-05-2005

Prachtige omgeving. We zaten in een leuk huisje midden in heb bos aan het water. Erg mooi!! Een auto huren is wel handig ivm de afstanden. Maar als je van natuur en van cultuur houdt zit je goed in Falun e.o.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur