hotels in Fakse Ladeplads

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Fakse Ladeplads

Reviews over Fakse Ladeplads

• 9robindehoog_106-07-2015

fantastische rustige plek

als je rust wilt zit je hier goed. Zodra je ergens heen gaat met de auto dan kom je soms 15 minuten geen mens of auto tegen. Er is in de directe omgeving niet echt wat te doen. Het is leuk om de wat grotere dorpen te bekijken. Super voor wandelaars, fietsers en rust zoekers.Het is een schitterend rustig land met zeer vriendelijke bewoners die heel goed Engels kunnen spreken. Vaak zijn ze heel geïnteresseerd in Nederlanders. Plek van het huisje en waar je de sleutel moet halen en terug brengen ligt ongeveer 10 km uit elkaar.

• 3Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2015

• 0Rene10-10-2011

Denemarken

Als je van natuur houdt is het een mooie omgeving, maar verwacht zeker geen gezellige marktjes of winkeltjes. Wanneer het goed weer is kun je je er uitstekend vermaken, is het slecht weer, dan een stuk minder

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Stranden

juli 2011

• 8S.23-05-2011

Geweldig schone camping aan zee

Wij hebben hier van TO een ingerichte tent gehuurd. Dat was super in orde. Wat me opviel was dat alles er heel schoon was. Veel kleine kinderen. Een leuk strandje, en Kopenhagen makkelijk te bereiken per trein. De auto op een parkeer terrein op zo'n 10 km van de camping en heel voordelig naar Kopenhagen een stad die beslist de moeite waard is...

• 7Cultuur
    • 9Omgeving