We hebben een aantal aanbieders voor Exmouth voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

Reviews over Exmouth

• 7Carla27-06-2013

Great place

Great for family's beautiful beach on site with gorgeous view from accommodation

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

juni 2013

• 9bis3312-05-2011

prima vakantieoord, mooie omgeving

uit de tegenvallende ervaringen van de anderen leek dit geen goede keuze. inmiddels heeft het vakantiepark blijkbaar veel verbeteringen doorgevoerd want wij hebben een goede ervaring. De caravans waren buitengewoon schoon met een mooi uitzicht op de zee. het beschreven lawaai was er niet anders dan enkele knallen overdags van schietoefeningen in de buurt. (dit is niet storend) en de services was vriendelijk en goed. Het lijkt erop of alleen de klagende personen een recensie schrijven. Hierbij dus ook eens een goede reactie. Wij hebben een prima onderkomen gehad. De omgeving is mooi en vanuit het park zijn voldoende leuke trips te maken om een goede vakantie te hebben. Wil je op het park blijven. Kan ook. Minigolf/ zwembad/ strandwandeling. Voldoende keuze voor iedereen. Alleen het weer is niet te plannen. helaas. Maar dan kan je het park niet op afrekenen. Prima prijs-kwaliteit verhouding. 5 sterren vind ik het niet. maar 4 sterren vind ik het wel waard.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Stranden

april 2011

• 10Susanne Henze05-10-2008

Familienfreundlich

Nette Kleinstadt ohne Trubel und Streß.Wir werden dort sicher noch einige male unsere Ferien verbringen

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur