Reviews over Exloo

ontzettend leuk gehad

Klaas Klein,
    30-9-2018

We waren hier met zes personen voor een feestje. Het is een heel mooi hotel, mooie omgeving ook waar je goed kan wandelen en fietsen. Er is in het hotel ook heel veel te doen: bowlen, tennis, midgetgolf, zwembad, sauna, echt heel erg leuk. Alles ziet er ook heel netjes uit. Het avondeten was erg lekker en het personeel heel vriendelijk. De kamer: ook prima met een mooi balkon en ruimte genoeg. Eigenlijk is er niets waar je van zou kunnen zeggen: dit is een minpunt. We zijn blij dat we voor ons feestje voor dit hotel hebben gekozen en we komen er samen of met anderen zeker nog wel eens terug hoor.

Let goed bij de menu,s op de M

Rene kievit,
    11-9-2018

Over het hotel de service en de kamers geen mindere dingen te melden,

Wel is er wel

nodige te melden over het Restaurant,de bediening.

Het begon al bij het overhandigen van de kaart

Mijn vrouw kreegt de in het Engels beschreven menu,s

Bij het doorgeven van de keuze werdt geen verdere uitleg gegeven !

Bij de keuze van mijn vrouws voorgerecht was er vergeten te vragen of zei zalm of iets anders er in wilde hebben ,later kwam de bediening dit alsnog aan haar vragen zei wilde graag de Zalm.

Bij het Dessert weer het zelfde zei had door gegeven advokaad en wat wat kreeg zei chocoladesaus .

Daar maakte zei uiteraard weer een opmerking over tegen de bediening

Zei zei ook tegen hem dat heb ik niet besteld maar met advokaad .

De bediening maakte hier de volgende opmerking over.

Ohhh dat is maar 1 letter verschil.

Ook duurde het lang voordat wij ons eten hadden.

Alles bij 1 een Rommelig gebeuren.

En zeker geen toppers.

Uitstekend!

Richenel Mentjens,
    11-9-2018

Eigenlijk kan ik kort zijn: Dit is een herberg waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen.

Hele vriendelijke eigenaren! Je voelt je écht welkom hier. Bij binnenkomst, in de kleine maar gezellig ingerichte eetzaal/bar, ontvang je een welkomstdrankje naar keuze. Kamers zijn niet groot en vrij simpel maar wel heel netjes en schoon! Even als het sanitair. Ontbijt is prima met heerlijk vers brood en lekkere jus d'orange.

Kortom: Uitstekende gastvrijheid en service. Absoluut een aanrader voor wie één of meerdere dagen verblijft in of rondom Exloo.

Super vriendelijke relaxte mensen!

Martijn en Sylvia,
    10-9-2018

Wij kwamen laat aan dit was geen enkel probleem; kom maar we zien je wel verschijnen.

Super vriendelijk ontvangst door Johan en lekker welkomsdrankje gekregen, tas naar de kamer en konden (na 22 uur) zelfs nog wat te eten krijgen. Waar vindt je dit nog?

Ontbijtbuffet niet heel uitgebreid maar met absoluut ruim voldoende keuze en bijzonder lekker vers gebakken brood, perfecte eitjes en heerlijke jus! Alles geserveerd met een enorme oprechte glimlach .

De kamer was simpel maar zeer zeker ruim genoeg met een hele nette badkamer, bedden ook prima. (zelfs met rugproblemen)

Deze herberg met haar gastheer en gastvrouw is een voorbeeld van gastvrijheid en uitstekende service, hier kunnen velen wat van leren. Een plek waar je thuiskomt!

echte aanrader

Fam.de Jonge,
    12-8-2018

we hebben hier vanmiddag geborreld.

in een woord klasse, de Jongeman was geen moeite teveel.

de borrelhapjes gewoonweg super.

wijn geserveerd in koelemmer.

super echte aanrader .

mooi terras, lekkere stoelen.

we komen zeker terug.

reuze bedankt