Reviews over Ettenheim

zeer prettig hotel

schumacher
    23-8-2017

Het hotel had een zeer goede prijs/kwaliteit

met europapark arrangement. in de ochtend kon je op tijd ontbijten met een zeer goed ontbijtbuffet. Goede bedden en ruime badkamer goede gratis parkeerplaatsen en in het centrum. Vele terrasjes en restaurants op loopafstand

Het hotel heeft een ijssalon dees met heerlijk ijs

en do-vrij-zat veel soorten gebak

Als we weer in de buurt komen zouden we er zeker weer overnachten

Goede uitvalsbasis, goede lokatie

M
    29-9-2013

Vriendelijke mensen, erg basic kamer maar alles netjes en schoon. Midden in het ode centrum en vlakbij Europark en de snelweg zonder dat je last hebt van verkeer! Ontbijt is prima en bedden ook. Als je iets zoekt voor een schappelijke prijs voor 1 nacht is dit uitstekend.

Perfect hotel (zeker voor doorreis)

Rik van Middendorp
    28-8-2013

Heerlijk hotel. Aardige mensen. Giga kamers, vooral de 4 persoons. Heerlijk eten! En schoon.

Alleen stoorde wij ons aan de vliegen.

Wij hadden dit hotel geboekt als doorreishote, zowel heen als terug, voor de reis naar Italië.

Gewoon goed hotel

ariba
    9-8-2013

Het hotel ligt perfect voor onze terugreis vanuit Italie. Het ligt een kleine 7 km van de autobahn. Goede/voldoende parkeergelegenheid. Personeel is vriendelijk. De kamers zijn ruim en schoon. Goed restaurant voor het avondeten. Ontbijtbuffet is voldoende. Kortom volgend jaar weer.

Prima hotel

rtvd
    4-8-2013

Plus: Net, vrij groot door een familie gerund hotel 7 km van de autobahn. Gratis wifi. De kamers zijn ook mooi ruim. Het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Het ontbijt is prima. ’s Avonds kun je op het terras een gutbürgerliche maaltijd met een mooi glas wijn of bier nuttigen (niet duur). De prijs-kwaliteit verhouding is OK.

Min: Geen airco en dat is bij buitentemperaturen van boven de 30°C geen pretje. Na 9.00 uur wordt er vrijwel niet meer nagevuld (ontbijt tot 10.00 uur). Je moet dus wel vragen of sommige zaken op het buffet aangevuld kunnen worden. Dat gebeurt dan ook. Er is maar net voldoende parkeerruimte voor en naast het hotel.