Ettelbrück

hotels in Ettelbrück

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Ettelbrück

Reviews over Ettelbrück

• 7ria11-08-2017

Voor herhaling vatbaar

Ettelbruck ligt echt heel centraal in Luxemburg, zowel per auto, per fiets, per trein, wandelend goed te bereiken. een gezellig centrum. Winkels goed bereikbaar. Leuke eenvoudige camping. Wij vonden het er erg prettig.

• 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Lia en Dick Steenbergen02-07-2017

Mooie camping met gastvrij personeel.

Na een hartelijk ontvangst met koffie, mochten we zelf een plekje uitzoeken. De camping biedt ruime plaatsen, het sanitair is schoon en het milieu staat hoog in het vaandel. Heerlijk uitgangspunt om te gaan wandelen en andere uitstapjes te maken.Die mogelijkheden zijn er volop. Het enige minpunt is internetontvangst. Je kunt WIFI kopen, maar dan ben je nog allerminst verzekerd van ontvangst, Een goed geprezen camping als deze dient naar ons oordeel WIFI bij de prijs inbegrepen te hebben. Onze aangevraagde code werkte niet en dat is jammer. Ettelbruck zelf is een weinigzeggend dorp. Ontzettend druk omdat het een knooppunt van wegen is, Het dorp heeft in verhouding veel winkels maar biedt weinig sfeer. OV is uitstekend geregeld!! Opvallend was het percentage Frans dat wordt gesproken t.o.v. het Duits.Veelal kon ik met die taal geen mensen aanspreken, en dat in een land dat bekend staat als tweetalig.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Lydia Herremans09-07-2016

Heerlijk rustig en prachtig fietsen

Wij wilden een week rust en fietsen, kwam dat even goed uit! Deze plek is daar uitstekend voor. Wij hebben als enthousiaste fietsers het rondje Luxemburg gefietst. Deze route is een van de mooiste die wij ooit hebben gedaan. Bewegwijzering heel duidelijk, voornamelijk vlak behalve van Echternach naar Stad Luxemburg, daar zitten een paar klimmetjes in. De eerste klim gaat dwars door prachtige bossen met indrukwekkende rotsformaties en een oude verlichte treintunnel. Vervolgens door open velden waar ook weer geklommen moet worden. Het is goed te doen. Wij hebben er erg van genoten. De terrassencamping heerlijk rustig met hele aardige eigenaresse. Zeer aanbevolen. Lydia Herremans

• 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Wilma21-05-2015

Bruisend stadje, wel veel verkeer

leuk stadje om wat te winkelen of een terrasje te pakken. HEt is wel een kruispunt, dus er is dag en nacht veel verkeer.

• 7Omgeving

mei 2015

• 8Marion Habets22-10-2014

niet voor herhaling vatbaar

Het centrum van ettelbruck is verrassend leuk. Ik weet niet of we nog eens teruggaan naar camping ettelbruck

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8Vakantiegeluk11-08-2014

Mooi centraal gelegen

Goede plek om ri Vianden, klein Zwitserland, lux stad, Esch-sure te reizen. OV: volwassenen dagkaart voor 4 euro en kinderen tot 12 gratis!

• 7Zorg voor natuur

juli 2014

• 8conny30-06-2014

bedrijvig en gezellig

Voldoende winkels en horeca. Alle wegen /treinen lopen via Ettelbruck, dus de directe omgeving is redelijk druk. Goede uitvalsbasis voor wandelen, fietsen (prima fietsnetwerk, mooie fietspaden (Diekirch goed te bereiken) , Luxemburgstad (trienverbinding is prima en goedkoop), Vianden, Echternach Trier.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Joke22-06-2014

Fantastische camping

Camping Ettelbruck is een echte aanrader . Zeer vriendelijk personeel. Bij aankomst krijg je een kopje koffie aangeboden. Je mag zelf een plekje uitzoeken. Het sanitair gebouw is schoon er staan zeepjes en er is toiletpapier. Het restaurant is ook een aanrader heerlijk gegeten met de kinderen. En na het eten ging de zoon van de eigenaresse met onze kinderen op dassentocht. Geweldig vonden ze het. Cedric bedankt voor de spannende excursie. Omgeving is prachtig. Kortom Camping Ettelbruck chapeau!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

mei 2014

• 7JWM Vastbinder02-10-2013

Ettelbruck centrum is bijna geheel autovrij

Prima uitgangspunt voor trips in de omgeving.

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Ben Fienieg11-09-2013

Leuk stadje

Goed bereikbaar, voldoende parkeergelegenheid. Op de weg naar Diekirch de 'goedkopere' supermarkten en in de stad zelf de Delhaize. Leuke terrasjes en een goede VVV. Centrale ligging met goede spoor en busverbindingen om Luxemburg eens te verkennen zonder direct gebruik te maken van de auto.

• 7Omgeving

Gereisd met partner in september 2013