We hebben een aantal aanbieders voor Essen voor je op een rij gezet:

Reviews over Essen

Super !

Chris en karin,
    31-3-2019

Super hotel !! Na een fietstocht van 125 km aangekomen bij landhaus knappmann, kregen gelijk 2 glazen franckenheim pils aan geboden( en een reep chokolade ) daarna naar onze luxe kamer met tuin ! Echt super mooi en schoon . Heerlijk gegeten in het brauhaus ( voor weinig geld ) . Na een perfecte nachtrust een super ontbijt. Bij het vertrek richting huis nog twee repen mars meegekregen voor onderweg. Het was kort maar heel krachtig !!

Gereisd met partner in maart 2019

Gerard Admiraal,
    20-3-2019

Een goed humeur hebben, en bereid zijn elkaar te helpen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Goed stadshotel

Erik de Ruijter,
    3-3-2019

Goed stadshotel. Winkels en restaurants beginnen op plm. 10 minuten lopen, stadshart is nog wat verder dus voor primair winkelen misschien niet de beste lokatie. Wel gratis parkeren bij hotel. Kamers netjes, redelijk moderne badkamer. Comfortabel bed, redelijke wifi. Uitgebreid ontbijt met een aantal warme keuzen.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een fantastisch verblijf in dit hotel.

alan meij,
    26-11-2018

Ivm bezoek aan de kerstmarkt verbleven wij 1 nacht in Welcome Hotel Essen. De auto konden we parkeren in een apart afgesloten gedeelte van de garage onder het hotel. Aan de receptie werden zeer vriendelijk ontvangen. Ondanks onze vroege aankomst konden we gelijk al in onze kamer om onze koffers neer te zetten. Vanwege een boekingsactie hadden we een superior kamer alsook gratis parkeren. De kamer alsook de badkamer met douche waren zeer netjes en schoon. Vanuit het hotel is het nog geen 10 min lopen naar het winkelcentrum waar ook het Rathaus is gevestigd. Vanuit dit winkelcentrum loop je het centrum van Essen in. 's Avonds hebben we heerlijk a la carte gegeten in het restaurant van het hotel. We hadden eventueel ook gebruik kunnen maken van het buffet a € 19,50 per persoon. Het ontbijtbuffet was ook ruim gesorteerd. Al met al hebben we een fantastisch verblijf in dit hotel gehad. Een echter aanrader.

Gereisd met partner in november 2018

Heerlijk ontbijt!

Fam. van den Hoek,
    14-8-2018

Vriendelijk personeel in een keurig hotel prettig gelegen op loopafstand van het centrum en een half uur rijden naar Movie Park. Er wordt een werkelijk fantastisch ontbijt geserveerd,alles wat je maar kan bedenken staat er. We hebben er ook gedineerd en dit is ook een aanrader, prima prijs/ kwaliteit verhouding. Voor 3 personen is de kamer wat aan de kleine kant maar als je het alleen gebruikt om te slapen is het prima te doen.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)