Esch-sur-Sûre

We hebben een aantal aanbieders voor Esch-sur-Sûre voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Esch-sur-Sûre voor je op een rij gezet:

Reviews over Esch-sur-Sûre

Eenvoudig hotel maar wel schoon.

Carlo Hogendoorn,
    26-12-2018

Het is een eenvoudig hotel. Toch was de kamer verder prima. We hadden de pech dat ze net met werkzaamheden bezig waren waardoor we op vrijdag eerder gewekt werden dan de bedoeling was. Maar daar kan het hotel weinig aan doen. Eten s'avonds was prima vriendelijke bediening. Hotel ligt ook erg mooi aan de Sure. Voor ons voor herhaling vatbaar. Prima hotel om er 2 of 3 dagen te verblijven. 10 km verderop ligt een groot centrum tegen België aan met tankstations supermarkten etc..

Gereisd met partner in december 2018

prima verblijf geweest!

Jaap Mollen,
    23-10-2018

Check goed of je in het hotel zelf of in het bijgebouw verblijft, dat is een klein stukje lopen van het hotel. 4 sterren geef ik het niet. De kamer in het bijgebouw was netjes, maar wel verouderd. Het eten in het hotel was heel goed maar wel aan de prijzige kant. De fitness was echt niet goed en daar hebben we jammer genoeg ook geen gebruik van gemaakt. Wel vertelde de eigenaar dat er in november een nieuwe fitness ruimte geopend wordt met allemaal techno gym apparatuur, dat biedt perspectief. De wellness was echter verschrikkelijk mooi, wat een topper!!! De Finse sauna, de steensauna en het stoombad, wow! De relaxruimtes en de water/thee bar, met notenmix gedroogde pruimen, vers fruit, alles prima. De eventuele behandelingen, zoals massages enz vonden we wel aan de prijzige kant, dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt. De omgeving is er echt prachtig en er zijn diverse wandelroutes met adembenemende uitzichten.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top!

Astrid,
    18-4-2018

Prima hotel, schoon en netjes. De mevrouw bij de receptie is wat stug, maar niet onaardig. Goed ontbijt, genoeg te kiezen. Het dorpje was in April erg rustig maar de omgeving echt prachtig.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke korte vakantie

Roger,
    23-10-2017

Samen met mijn partner weekje verbleven. Eerste indruk zeer gedateerd maar dat bleek achteraf ook de charme van dit hotel. Eigenaar in de keuken, mevrouw zorgt voor bediening, beiden runnen al 38 jaar dit hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer echt terug in de tijd, jaren 70, maar schoon en proper. Kleine badkamer en prima bed, daar gaat het uiteindelijk toch om. Ontbijt prima, verse broodjes, diverse belegsoorten en zelfgemaakte jam. Avondeten menu, liefs 4 gangen, geen keuze maar zeer smakelijk, gevarieerd en wij vonden het lekker. Drank iets aan de dure kant. In dorpje weinig tot niets te doen, maar de omgeving voor wandelaars zoals ons een geweldige ervaring. Diverse wandelroutes vanuit het hotel te starten. Leuke tijd gehad, volgens ons een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2017

Super mooie omgeving. Prima hotel

Sita,
    21-9-2017

Ik heb niets te klagen over het hotel of personeel

Gereisd met partner in september 2017