Esch-sur-Alzette

hotels in Esch-sur-Alzette

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Esch-sur-Alzette

Reviews over Esch-sur-Alzette

• 4Kees12-07-2016

een beetje dooie stad

weinig leven, veel verkeer, niet sfeervol

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 4Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Tom15-05-2014

Wat saaie plek

Wij waren er tweede kerstdag. Alle restaurants waren dicht. Verder is er wel een leuke wandeling door de stad te maken, maar we waren er vooral vanwege het mooie design hotel net buiten de stad (The Seven). De stad is verder vooral een industrie en woonstad.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

december 2013

• 10Vânia M.02-10-2010

Adorei visitar esch sur alzette

fantástico para viver ou visitar! É tudo tão civilizado, as pessoas são muito educadas. Tem paisagens lindas, de cortar a respiração. O luxemburgo é uma inspiração para quem visita. É um pedacinho de paraíso ;)

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 6Frank24-04-2010

Leuk om te wandelen

Je kunt leuk wandelen in de omgeving. We zaten op een kleine camping aan de rand van het stadje. Als je op doorreis bent naar het zuiden een prima tussenstop en om te wandelen is het ook prima. Verder is er niet veel te doen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2006

• 7Angelique12-03-2010

Niet bijzonder.

Middelmatige stadje,niks aparts. De winkelstraat is wel aardig,maar dat was het dan ook wel.

• 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2010

• 10Mathijs van Dijk09-11-2008

Uitmuntend

Vanuit Esch kan je naar de Moezel, naar Metz, binnen 15 min naar Luxemburg. Er is een Rockhal en uitgestrekte bossen voor wandelaars en fietsers. Voor 6 Euro kan je naar de Sauna in het centrum en Esch beschikt over vele kwaliteitsrestaurants. Een bezoek meer dan waard.

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in april 2008

• 8Mathijs van Dijk09-11-2008

Fantastische uitvalbasis naar 3 landen!

Ik ben 10 dagen in Esch geweest op camping Gaalgebierg en het is echt een goede plek om de omgeving te verkennen. Vanuit hier kun je o.a. naar Luxemburg stad, Metz, Saarbrucken en de moezelstreek. Je moet even zoeken maar ik heb minstens 6 leuke kroegen gevonden tijdens een weekend uitgaan!! Je moet weten waar:o.a. Pl St. Michel en Rue Bolivar en voor restaurantjes Rue de Brill: Spartacus en le Medieval Resataurant. De winkelboulevard is autovrij en heeft veel winkels. Tot slot je kun je hier mooie wandelingen maken die starten vanaf de Gaalgebierg. Hier zit een dierenpark, een camping en ook een grote speeltuin onder aan de berg. Zeker eens naar Esch gaan onderweg naar het zuiden als je op wintersport of zomervakantie gaat!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7Johan Carlens10-12-2007

Ik ben helemaal niet akkoord met onderstaande beoordeling van Margreet. Het is een best leuk stadje met veel mooie winkels en gezellige cafeetjes. Heel Luxemburg en naaste omgeving zijn van hieruit gemakkelijk te bereiken.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd in december 2007

• 4R. Klaver24-07-2007

Esch-sur-Alzette is niet een leuke plek om naartoe te gaan op vakantie. Wij hebben er een lang weekend in het Mercure hotel gezeten. Om van daaruit naar de leuke plekken van Luxemburg (Vianden, Moezel, Echternach, Esch-sur-Sure, e.d.) te gaan kostte relatief veel tijd. Bovendien was bij terugkomst in Esch weinig te doen. Geen leuke cafés gevonden, ook al zaten wij midden in het centum. Geen aanrader dus, behalve als je van mijbouw houdt, want dan is er een mijnbouwmuseum aanwezig.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 4Omgeving

Gereisd met partner in juli 2007

• 3Margreet22-05-2005

Echt waar, ik kan niks positiefs over deze plaats vertellen. Lelijke, ongezellige stad. Rest van Luxemburg is veel en veel mooier.

• 3Cultuur
    • 9Omgeving