hotels in Esbjerg

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Esbjerg

Reviews over Esbjerg

• 8Mary kas12-01-2018

Geweldige plek om te verbljven

Niks, je moet het gewoon ervaren want het is er fantastisch

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Marleen25-08-2016

Groter dan gedacht

Open marktplein waar regelmatig kleine concerten werden gegeven omringt door diverse restaurants. Mooi winkel centrum vlakbij de haven.

Heerlijk gewinkeld, gegeten en van de omgeving genoten

• 9Sfeer in stad

augustus 2016

• 7erik12-06-2016

Leuke havenstad

Veel olie gerelateerde bedrijven in het havengebied de olieplatforms zijn nadrukkelijk aanwezig in de haven

• 8Sfeer in stad
    • 6Stranden
    • 9Zorg voor natuur

juni 2016

• 6Jan02-08-2014

weinig indrukwekkend

beetje stille stad, ook de haven is niet meer de vissershaven die je denkt te vinden. Beelden Men meet the sea ten noorden van centrum zijn imposant. Visserij en vismuseum kan ik aan raden, leuk voor een halve dag. stranden zijn niet echt gezellig, in een dunbevolkt land liggen de stranden niet vol en daar zijn de voorzieningen op aangepast

• 6Stranden

Gereisd met partner in juli 2014

• 5michel8william12-06-2014

Studenten en Vrachtlui

Rustige stad waar redelijk veel studenten leven, waar veel vrachtwagen chauffeurs overnachten voor ze doorvaren of rijden. Omgeving heeft niet zoveel te bieden dan alleen voor die gene die van bijna uit gestorven, rustige stranden en duinen en achterland zoeken.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 6Omgeving
    • 7Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Zakelijk gereisd in mei 2014

• 6henk01-04-2014

plaatse is wel leuk maar niet bezienswaardig

Hoewel Esbjerg een oud havenplaatsje is, is alles een beetje te perfect gerestaureerd, zodat het net is of het hele stadje 10 jaar geleden opnieuw opgebouwd is. Oude straatjes zijn met nieuw modieus straatwerk opgeleukt, zodat ook dat er te modern en nieuw uit ziet. Verder leuke gezellige restaurants en goede en vriendelijke bediening

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in maart 2014

• 7Frits07-08-2013

Prima combinatie van zee en cultuur

Veel te zien en te doen. Scheepvaartmuseum, Legoland op 40 min rijden, Viking en IJzertijd dorpjes vlakbij. Waddeneiland vlakbij.

• 7Stranden

juli 2013

• 8tineke03-08-2013

Veel bezienswaardigheden

In en rondom Esbjerg is veel te zien en te doen. Op korte afstand kan je veel doen en zien met kleine kinderen. Legoland is dichtbij en ook erg mooi. Men is erg bereidwillig als je laat merken dat je hollander bent. Ze zeggen de fransen zijn sjofinistisch, nou de denen kunnen er ook wat van. Hier is ook nog veel oudzeer wat ook wel weer wat heeft in dit gebied. Er is veel cultuur, oudheid en flora en fauna waar men trots op is.En dat hebben we zeer gewardeerd!

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Stranden

augustus 2013

• 6Erik16-05-2011

Mooi Strand

Het centrum zelf viel qua winkelaanbod tegen. Vanuit ons vakantiehuis was het 1 1/2 uur rijden en dat was de rit niet waard. Het mooiste aan de stad ligt net buiten het centrum. Daar staan de beelden 'man meets the sea'. Ook is daar een museum met boten, vissen, zeehonden en een speeltuintje voor de kinderen.

• 8Stranden

mei 2011

• 7Bjorn03-01-2011

Leuke plaats

Destijds hier geweest met een internationaal jeugd voetbal toernooi. Wij sliepen destijds in een school die dicht was vanwege vakantie. We zijn een paar keer in de plaats zelf geweest waar het erg gemoedelijk aanvoelde. Alleen lekker een biertje drinken was er gezien de prijs voor het bier en de geringe kroegen die wij konden vinden niet echt geslaagd.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in mei 2003