Reviews over Ermones

Fantastisch!!

Angelique
    22-6-2018

Super hotel. Echt alles is goed hier. Heerlijk eten, veel variatie. De restaurants (Culinarium en Vertigo) zijn ook echt een aanrader. Wij hebben daar fantastisch lekker gegeten met de zee als uitzicht, hoe mooi wil je het hebben! Buffetten zijn heerlijk met veel variatie. Zwembad is ook top (bediening aan de strandbedjes). De kamers zijn ook erg mooi en de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Heerlijk relaxen

Marijke
    15-6-2018

We hebben dit hotel geboekt voor een weekje zalig nietsdoen, en het was perfect! Adults only, dus heel rustig. Personeel is super vriendelijk. Afgelegen ligging, maar de bus naar Corfu stad stopt vlak voor het hotel (2,40 euro). Gelegen op steile berg, dus niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn! Golfkarretjes halen mensen op om naar restaurant of strand te brengen. Eten is goed, meer dan genoeg keuze. All inclusive is wel aan te raden.