Reviews over Ermones

Fantastisch!

Carla,
    11-11-2018

Wij zijn hier voor de 2e keer geweest voor een tennisvakantie. Het was super ! Top accommodatie en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Fantastisch!!

Angelique,
    22-6-2018

Super hotel. Echt alles is goed hier. Heerlijk eten, veel variatie. De restaurants (Culinarium en Vertigo) zijn ook echt een aanrader. Wij hebben daar fantastisch lekker gegeten met de zee als uitzicht, hoe mooi wil je het hebben! Buffetten zijn heerlijk met veel variatie. Zwembad is ook top (bediening aan de strandbedjes). De kamers zijn ook erg mooi en de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Heerlijk relaxen

Marijke,
    15-6-2018

We hebben dit hotel geboekt voor een weekje zalig nietsdoen, en het was perfect! Adults only, dus heel rustig. Personeel is super vriendelijk. Afgelegen ligging, maar de bus naar Corfu stad stopt vlak voor het hotel (2,40 euro). Gelegen op steile berg, dus niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn! Golfkarretjes halen mensen op om naar restaurant of strand te brengen. Eten is goed, meer dan genoeg keuze. All inclusive is wel aan te raden.

Geweldig adult only resort !! Dikke 10

A. vd Ven,
    1-10-2017

We zitten NU op het resort. Gisteren aangekomen. Super aanrader !

We hebben half pension geboekt. De kamer is geweldig. Het eten heel goed (en wij zijn culinair best wat gewend). Het allerbeste is wat ons betreft dat wanneer je HP geboekt hebt, je dit per dag kunt aanvullen met een all-inclusive dranken arrangement van 28 euro pp. Dus huur je een auto dan betaal je die dagen gewoon niet. Het All-inclusive drankenpakket is zo uitgebreid dat het absoluut de moeite waard is als je een volle dag op het resort blijft.

De ligbedden overal op het resort zijn voorzien van dikke kussens. Super comfortabel. Het is er heerlijk rustig ondanks dat er veel Engelsen zitten. Bijna geen Nederlanders 👍👍. Sommige reserveren wel, maar er staan er voldoende.

Enige minpuntjes: je moet niet bang zijn van wespen. En als je pech hebt (wij zitten in het hoofdgebouw 😜👍) dan moet je klimmen want het complex ligt op de helling van een berg.

Kortom: ben je op zoek naar een heerlijke weekje weg (zonder schreeuwende kinderen) voor een goede prijs (Traveltroef) in een 5-* resort met fantastisch eten: hier moet je zijn. Wij gaan er zeker naar terug als we er een weekje tussenuit willen.

Fantastisch Hotel

Hilde,
    25-8-2017

Heel hartelijke ontvangen aan de receptie en vriendelijk personeel de kamers waren heel proper en iedere dag opnieuw mooi gemaakt .Heel rustig aan het zwembad was gewoon zalig

Voor naar het strand te gaan moet je goed te been zijn is niet ver af maar het hotel ligt wel een beetje omhoog maar je hebt dan wel een prachtig uitzicht