Reviews over Ermones

Heerlijk relaxen

Marijke
    15-6-2018
    We hebben dit hotel geboekt voor een weekje zalig nietsdoen, en het was perfect! Adults only, dus heel rustig. Personeel is super vriendelijk. Afgelegen ligging, maar de bus naar Corfu stad stopt vlak voor het hotel (2,40 euro). Gelegen op steile berg, dus niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn! Golfkarretjes halen mensen op om naar restaurant of strand te brengen. Eten is goed, meer dan genoeg keuze. All inclusive is wel aan te raden.

Geweldig adult only resort !! Dikke 10

A. vd Ven
    1-10-2017

We zitten NU op het resort. Gisteren aangekomen. Super aanrader !

We hebben half pension geboekt. De kamer is geweldig. Het eten heel goed (en wij zijn culinair best wat gewend). Het allerbeste is wat ons betreft dat wanneer je HP geboekt hebt, je dit per dag kunt aanvullen met een all-inclusive dranken arrangement van 28 euro pp. Dus huur je een auto dan betaal je die dagen gewoon niet. Het All-inclusive drankenpakket is zo uitgebreid dat het absoluut de moeite waard is als je een volle dag op het resort blijft.

De ligbedden overal op het resort zijn voorzien van dikke kussens. Super comfortabel. Het is er heerlijk rustig ondanks dat er veel Engelsen zitten. Bijna geen Nederlanders 👍👍. Sommige reserveren wel, maar er staan er voldoende.

Enige minpuntjes: je moet niet bang zijn van wespen. En als je pech hebt (wij zitten in het hoofdgebouw 😜👍) dan moet je klimmen want het complex ligt op de helling van een berg.

Kortom: ben je op zoek naar een heerlijke weekje weg (zonder schreeuwende kinderen) voor een goede prijs (Traveltroef) in een 5-* resort met fantastisch eten: hier moet je zijn. Wij gaan er zeker naar terug als we er een weekje tussenuit willen.

Ermones scoort een 7,9 uit 10, op basis van 11 reviews