We hebben een aantal aanbieders voor Epe voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Epe voor je op een rij gezet:

Reviews over Epe

Prima Hotel goede voorzieningen (middenkamer)

Maria, Zoetermeer,
    17-2-2019

Had slechte recensie gelezen over dat het niet schoon was en oud, geen aardig personeel.

Ben er 3 dagen geweest hebben in schone normale ruime kamer (midden segment) gelogeerd. Douche/toilet ruimte groot genoeg voor normaal postuur mensen. Ontbijt was prima verzorgd

Sauna (5,50p/p) was schoon en ruim, heerlijk groot zwembad (gratis)erbij.

Tennisbaan met kunststof vloer, heerlijk om op te tennissen (harde ballen)

Was gratis omdat men de takjes na de storm nog niet had kunnen opruimen (viel heel erg mee - kostte 5 min)

Waren ook 4 bowling banen - zagen er leuk uit (uurtarief +/- € 15,--p/baan) zijn we helaas niet aan toegekomen.

Men verhuurde er ook fietsen (€ 10-€20 p/d) mooie omgeving om te fietsen - prima restaurants in Epe (Alleen wij vonden 'Bij Ons' qua prijs /kwaliteit erg duur) Restaurant Floor was goed en gezien de complete maaltijden .

Leuke omgeving.

Algemene conclusie :

Wij hebben erg genoten van ons verblijf daar.

Gereisd met partner in februari 2019

Heerlijk!

Lydia R.,
    16-2-2019

Het hotel ligt prachtig in de bossen, de kamer was ruim, schoon en het bed prima, we hebben heerlijk gegeten en het personeel is erg vriendelijk en attent. Een topverblijf gehad!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Top! Geweldig weekend gehad!

Elena,
    21-11-2018

Fijn hotel. Goed ontbijt. Geweldige ligging in de bossen. Mooi zwembad en sauna erbij.

Gereisd met partner in september 2018

Een leuk uitje

Adri Eijkemans,
    7-11-2018

Kijk als je via veiling dit hotel boekt voor heel weinig geld, en je verwacht een 6 sterren hotel!

Ja dan doe je het niet goed

Hotel mag eens verfrist worden, maar is niet vies of stoffig,! Alles is goed schoon,

Personeel bij diner en ontbijt is kei vriendelijk, als je zelf de vriendelijk heid ook meebrengt!

Zij doen hun uiterste best! Fleur en Nicole hielpen ons drie dagen fantastisch!

Fietsen gehuurd, werkten perfect! Mooie omgeving,

Alleen bij het receptie personeel mag wat meer vriendelijk heid zijn, we komen naar hun toe he,

Mag je wat blijder en enthousiaster zijn

Prijs kwaliteit gaat net, maar mag zeker niet duurder worden door het gebodene!

Kortom was goed, schoon en netjes!

U kunt er gerust heen! Maar u weet het is geen 6 sterren hotel bij waardebon veiling!

Adri

Gereisd met partner in november 2018

Goed (h)eerlijk hotel, genieten

Erik,
    30-10-2018

Heerlijk hotel ***, 3 sterren hotel en dit wordt wel eens vergeten bij de beoordelingen, het restaurant is heel goed , ontbijt zeer uitgebreid, mooie omliggende tuin, fiets huur mogelijk gewoon met 7 versn. of elektrisch is ook mogelijk restaurant en ontbijt ruimtes is aangepakt en begin december de lounge,.

Gereisd met partner in oktober 2018