hotels in Ensenada

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Ensenada

Reviews over Ensenada

• 8Anneke de Wind07-12-2008

Een stad met karakter

Ensenada is een stad waar je een leuke vakantie kan doorbrengen, alleen moet je wel weten waar je naar toe moet gaan. de Bufadora, la Riviera en de vismarkt zijn echte toeristische trekpleisters. Het is leuk om voor een paar dagen (denk aan lang weekend) naar Ensenada te gaan. Ondanks het geweld in Baja California is Ensenada nog steeds een veilige stad. natuurlijk is het zo dat je op je spullen moet letten, maar dat is natuurlijk niet zo gek in een land waar nog veel mensen onder de armoede grens leeft.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Stranden

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 7Dorien27-07-2005

Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij deze stad. Bij binnenkomst dacht ik: wat is dit?! Heel veel armoede, viezigheid, heel veel dooie dieren aan de kant van de weg (geen vogels ofzo maar honden e.d.!!). Toen we de 'slobbenwijken' voorbij waren kwamen we in de echte stad Ensenada aan en toen viel het me mee. Mooie palmbomen en leuke restaurantjes. Maar erg schoon is het er nergens en de armoede blijf je overal in de stad zien.

• 8Cultuur
    • 6Omgeving