hotels in Ennis

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Ennis

Reviews over Ennis

• 7Lex03-01-2015

Middeleeuws stadje

De hoofdstad van County Clare is een gezellig plaatsje met een middeleeuws centrum met bochtige straatjes. Het 13e eeuwse Franciscaner Klooster is de grootste trekpleister van de stad. Je kunt er deelnemen aan de Historical trail, een stadswandeling door de smalle straatjes. Info: bij de VVV. Ennis is een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan de Cliffs of Moher.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2014

• 9edith_calf10-08-2014

goede uitvalsbasis.

Wij waren op doorrijs vanaf Dublin naar Ennis gereden om hier de Cliffs of Moher en de Burren te bezichtigen. Je kunt hier ook prachtige wandelingen maken. de afstand Ennis Galway is nog wel vrij ver. Wij wilden de kust rond Galway ook bekijken maar die afstanden vielen toch wel tegen. vooral ook omdat het heel lastig was om Galway in ten weer uit te komen vanwege de Paardenraces die net dat weekend in deze stad werden georganiseerd.

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Jante24-08-2010

Goede bed & breakfast

B&B in een villa bij gewone mensen. Nette kamer & badkamer. Zeer lekker ontbijt vers klaargemaakt door de vrouw des huizes. Zeer vriendelijke ontvangst.

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2008

• 6Michel uit Itegem, België11-10-2007

Nu niet zo speciaal mooi of aantrekkelijk, ook de natuur in de omgeving niet spectaculair, maar in tegenstelling met vele stadjes in de regio is Ennis wel levendig qua restaurantjes en pubs met een familiale sfeer.

• 5Cultuur
    • 6Omgeving

Gereisd in oktober 2007

• 10esther stoorvogel26-04-2006

Een gezellig provinciestadje met een charmant centrum en vele bezienswaardigheden.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur