Reviews over Enghien-les-Bains

Net buiten Parijs

PCB,
    26-3-2012

Dit hotel ligt op enkele treinhaltes van het Parijse noordstation. 750m door een winkelstraat lopen en je bent aan het station. Het ligt in een rustige buurt aan een meertje. Van Enghien Les Bains kan je met één ticket de trein nemen en in Gare du Nord overstappen op de metro en je bent waar je zijn wilt. Aan het hotel ligt een afgesloten parking (gratis). Het personeel is gastvrij. De kamer is netjes en ruim, met alle voorzieningen. Het ontbijt is niet echt uitgebreid, maar je vind er alles wat je nodig hebt. Wij hebben geen avondeten in het hotel gegeten, maar dit lijkt me vrij prijzig. Voor een bezoek aan Parijs, kan ik dit hotel echt wel aanraden.

Wij zijn al vaker geweest omdat dit een fantastisch hotel

sandra,
    10-2-2007

Wij zijn al vaker geweest omdat dit een fantastisch hotel op een fantastische plek is. Eerst kom je door mindere wijken maar opeens wordt de weg breder en komt er een mooie wijk met een prachtig meer en wandelpromenade. Daartegenover ligt het hotel. Boek dus meerzicht, geweldig! Kamers zijn zeer schoon en netjes. Grote badkamer en apart toilet. Het ontbijfbuffet is uitstekend. s Avonds alleen a la carte dinderen; is ook erg goed, maar voor ieder dag een beetje te gek. Geen probleem, want Enghien is een leuk plaatsje met eetgelegenheden genoeg. Met de trein ben je in 20 minuten in Parijs! Onder het hotel is een parkeergarage dus de auto gebruik je verder niet. Dit hotel is een prima alernatief voor mensen die naar Parijs willen maar niet voor het nachtleven daar gaan. Een vergelijkbaar hotel zou in Parijs niet te betalen zijn. Wij zijn al 3 keer geweest en gaan weer!