We hebben een aantal aanbieders voor Encamp voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Encamp voor je op een rij gezet:

Reviews over Encamp

• 8nicolien01-01-2005

Leuk dorp met vriendelijke bevolking. Het is niet echt groot en heeft een gezellige sfeer. Door het dorp rijdt een skitrein, die je tot de Funicamp brengt. Met de Funicamp is echt een belevenis. Een tocht van ongeveer 15 min. met een geweldig uitzicht! Verder kun je er ook tax-free winkelen.

• 4Skigebied beginners
    • 8Après ski

Gereisd in januari 2005

• 8Diana03-01-2005

Encamp is een leuke plaats en de lokale bevolking is erg vriendelijk. Er zijn weinig apres-ski mogelijkheden. Er is een regelmatige busverbinding naar Andorra la Vella. Naar de overige plaatsen gaat het busvervoer minder frequent. Er rijdt in Encamp een toeristentrein naar de Funicamp en de Funicamp (duurt ongeveer 15 minuten)brengt je naar boven naar het prachtige ski-gebied. Er is boven een ski-school en een restaurant met zonne-terras. Wij hebben een fantastische week gehad en gaan zeker weer terug naar Andorra.

Gereisd in januari 2005

• 7Jenn02-01-2006

Wij zijn van 25-12 tot 1-1 in Encamp verbleven in Hotel La Mola. De omgeving was erg mooi maar helaas is er, voor mensen die niet van plan zijn om te skieën, niet heel veel te doen. De bevolking weigert Engels te spreken om de een of andere reden en vooral in het hotel, waar ook niemand redelijk Engels sprak, zorgde dat voor veel verwarring. We zijn met de Funicamp wel boven op de berg geweest waar een heel mooi en vooral groot ski gebied is, maar daar mag je ook niet komen als je niet gaat skiën. Dat vond ik wel erg jammer.

• 6Sfeer in stad
    • 4Après ski

Gereisd met partner in december 2005

• 9Cari07-09-2012

Bien pour le ski et le relax

Petit village tranquil , ideal pour le ski et le relax , mais a seulement a 5 km d'andorra la vella capital

• 6Sfeer in stad
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Andorfun.nl24-02-2013

prachtig skigebied

Inmiddels 205 km. piste, goed voor beginners en gevorderen. Funparks voor boarders.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 7exploradora8110-04-2012

Perfecta ubicación para grandvalira

La ubicación es perfecta, a 10 metros teneis el funibus, que es un trenecillo gratuito que os deja en la puerta del funicamp y pasa cada 10 minutos. Para el Apresski un pueblo precioso y muy bien comunicado.

• 10Sfeer in stad
    • 10Après ski
    • 10Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in april 2012

• 8Jaap en dochter Lisette13-06-2006

Vanuit Encamp kan je met de Funicamp naar het grote skigebied Grandvalira, waar volgend jaar waarschijlik ook een Frans gebied op aangesloten wordt. De sfeer is gemoedelijk, de koffie goedkoop. De zon schijnt er vaak. De pistes zijn breed en niet al te moeilijk al is er voor echte beginners niet veel ruimte. Wij komen zeker terug

• 7Skigebied beginners
    • 8Après ski

Gereisd met partner in februari 2006

• 7Michelle31-12-2010

Moet je geweest zijn

Andorra is erg klein en je rijdt zo van de ene grens naar de andere. Maar het is een indrukwekkend landje. De omgeving is echt geweldig, het landschap is zo mooi. In mijn beleving was Andorra niet bedoeld om in te leven, maar hebben de bewoners in elk mogelijk dal een stadje gebouwd. Het is erg indrukwekkend. De geruchten gaan dat je in Andorra goedkoop kunt winkelen, maar het enige goedkope is sigaretten en drank. Kleding kost ongeveer hetzelfde. Het winkelcentrum en de winkelstraten zijn enorm en door de vele straten raak je de weg ook weleens kwijt. Maar dat is juist wel leuk, je waant je in duizenden winkels en weet niet waar je kijken moet. Andorra moet je zeker gezien hebben, indrukwekkend klein landje!

• 9Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Kamiel12-08-2007

Echt een slapend skidorp. Weinig uitgaan, weinig horeca, welgoedkoop.

• 5Sfeer in stad
    • 6Omgeving

Gereisd met partner in januari 2005

• 7Irma28-09-2007

Andorra was een onderdeel van een excursie reis naar Andorra en Tossa de Mar (Catalonië). In Andorra veel mooie en ruwe natuur gezien. Onze buschauffeur/reisleider wist erg veel te vertellen over deze omgeving. Voor de zomer vond ik 3 dagen voldoende. Zou nog wel een keer in de winter willen gaan.

• 9Omgeving
    • 7Cultuur