Reviews over Elsloo

Leuke plek

B.de bruijn,
    12-1-2016

Prima hotel. Heerlijk geslapen. Erg vriendelijke eigenaren. Tapas waren verrukkelijk. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen. Komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Gezellig, " warm" , ontspannen

De zusjesI,
    17-8-2015

we zijn prima opgevangen in het plotselinge slechte weer, het regende dat het goot.

alle gekke vragen werden professioneel opgelost.

En na een heerlijke nachtrust een lekker uitgebreid ontbijt.

Om ons weekend af te sluiten met een geweldige high tea.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Gezellig hotel, lieve eigenaren.

Sija Tammer,
    17-8-2015

De eigenaren staan constant voor je klaar, en denken met je mee. Het ontbijt was perfect en de High Tea was geweldig. Heerlijke bedden. Je moet wel goed te been zijn. (trappen). De trappen waren wel goed verlicht, dus wat zit ik te zeuren.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Prima en gastvrij Hotel.

sensgroep,
    22-6-2014

Goed verzorgde en nette kamers voor een uitstekende prijs. Uitgebreid ontbijt. Gastvrije ontvangst.

Gereisd alleenreizend in juni 2014

Goed maar ...

Vangampelaere,
    4-3-2013

Positief : vriendelijk en behulpzaam personeel; mooi en verzorgd ontbijt; geen uitgebreide dinerkaart maar toch lekker; rustige omgeving.

Negatief : de kamers waren niet verwarmd, dus hebben we zelf de verwarming moeten aanzetten. Na een uurtje was ze verwarmd!! Veel, héél veel lieveheersbeestjes op de kamer. Een plaag ??? 's Avonds een stuk of 10 verwijderd en 's morgens zaten er alweer een stuk of 15 aan het venster!!! De lakens waren niet lang genoeg volgens het bed :-( Mijn partner zijn voeten lagen 's nachts bloot, m.a.g. dat hij met zijn sokken aan geslapen heeft.

Gereisd met partner in maart 2013