El Quseir (bij Marsa Alam)

We hebben een aantal aanbieders voor El Quseir (bij Marsa Alam) voor je op een rij gezet:

Neckermann

hotels El Quseir (bij Marsa Alam)

Neckermann

Reviews over El Quseir (bij Marsa Alam)

Genoeg te beleven

Erik Nijmeijer,
    10-2-2019

Prachtig resort met meerdere zwembaden en waterpark. Genoeg te kiezen qua eten. Geweldig huisrif met lifeguards die goed op je passen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Peet,
    27-1-2019

Het was een prima hotel. Alles was heel schoon . Lekker eten.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Super vakantie

Elno,
    20-1-2019

Geweldige vakantie gehad. Mooie ruime kamers, heerlijk eten voldoende diversiteit.

Leuk animatieteam! Heerlijk strand met een prachtig rif. Personeel behulpzaam en vriendelijk. In de buurt zelf is er niet veel te doen. Maar je moet je resort in principe niet af. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Heerlijke vakantie gehad!

Maaike,
    17-1-2019

Zeer vriendelijk personeel, prachtig huisrif, lekker eten (vers!) en goede duikschool (Eurodivers). Neem wel lange broek en truien/vesten mee. Zelfs een jas is geen overbodige luxe. Het kan koud zijn in de avond.

Gereisd met vrienden in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke vakantie

Lisette de Bruijn,
    13-1-2019

Wij vonden het super hier. Een mooi resort, netjes onderhouden en prachtig aangelegde tuinen. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Het Aquapark heel groot en netjes, superleuk voor de kids. Ook zijn er genoeg andere dingen te doen: snorkelen, duiken, beachvolleybal, boogschieten, poolen en tafeltennissen. Er zijn een paar verwarmde zwembaden, wat in januari wel lekker is met de frisse wind.

Wij vonden het eten prima, genoeg en goed gevarieerd. Er is niemand ziek van geworden en de ober was er elke keer als de kippen bij om ons van drankjes te voorzien.

Via touroperator nog een aantal excursies gedaan, erg leuk en goed begeleid. Deze vakantie is absoluut voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019