• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels El Paso

Dagen regen322112565323

Reviews over El Paso

• 9Tamara29-08-2017

Fijne plek !

El Paso is niet zo bekend bij de Nederlanders maar het is er prima, geode uitvalbasis om er van alles te zien en te doen dichtbij de white Sands, Mesilla, Elephant Butte , de grotten Cavern C., Balmorea Park (duiken )

8 uurtjes naar San Diego 8 uurtjes naar San Antonio 8 uurtjes naar de Grand Canyon

heerlijk eten (en wij wonen hier nu al weer 4 mnd !)

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

mei 2017

• 7susan_bakens15-08-2012

Leuk voor een weekje

El Paso is leuk voor een aantal dagen of een week, maar dan heb je alles gezien. Het is niet echt een aanrader voor toeristen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in mei 2011

• 6kerschoten13-08-2010

Eenmalig bezoek

El Paso ligt in Texas aan de grens met Mexio. De stad is ernorm groot en kent vele tegenstellingen. Van behoorlijk arm tot rijk. Bedelende mensen bij de verkkerlichten zijn heel gewoon. Erg dikke mensen, die liter Cola op een dag drinken zijn ook standaard. Uit eten gaat is redelijk goedkoop. De afstanden tussen de steden is enorm. Wij reden van Houston naar El Paso over de highway 10 in twee dagen een afstand van 1200 kilometer. Beide stsden liggen in de staat Texas. Het zelfstandig naar Mexico reizen wordt afgeraden. Te gevaarlijk.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2002

• 6Monique12-03-2010

Mwoah

Misschien had ik te hoge verwachtingen van El Paso, misschien wist ik niet voldoende wat ik ervan moest verwachten, maar het oogde groot en triest. El Paso ligt op de grens met Mexico en doet al heel Mexicaans aan. Het ligt in het uiterste westen van de Amerikaanse staat Texas en is gelegen aan de rivier de Rio Grande, die de grens tussen Mexico en de Verenigde Staten vormt. We zien de border patrol voorbij rijden, als we ons aan de grens wagen. Aan de andere kant van het water ligt de Mexicaanse stad Ciudad Juárez. Deze stad hebben we overigens nog bezocht (in onwetendheid! We waren jong en wisten niet van de vele moorden die daar wekelijks plaats vinden. Wel hebben we ons bedreigd gevoeld zonder direct bedreigd te worden. Ik adviseer het dan ook niemand om dat tegenwoordig te doen). De twee plaatsen vormen samen een stedelijk gebied met ongeveer twee miljoen inwoners!! De stad El Paso zelf telt zo'n 565.000 inwoners.

• 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 1999

• 6Dick05-07-2004

Midden in de stad gelegen en dicht bij de Mexicaanse grens. Crap hotel.

• 1Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur