Reviews over El Jadida

Leuk om geweest te zijn.

reggyhoffmann
    5-9-2012

Voor een golf wedstrijd hier geweest. Leuk hotel met casino. Kamers waren netjes, visrestaurant vonden we erg goed. Personeel is aardig en behulpzaam. Ligt direct aan het strand, maar in de periode dat wij daar waren was het nog best fris en winderig. Niet echt strandweer. De golfbaan van het hotel hebben we overigens niet gezien daar de wedstrijd op een andere baan was.

Voor herhaling vatbaar!

k.a.
    9-8-2011

Goed verzorgd hotel voor een paar nachten.

Aan het strand (overigens niet de schoonste strand).

Vlakbij een drukke boulevard met eettentjes.

Genoeg parkeerplaatsen voor het hotel.

Uitgebreid ontbijt (westerse, maar ook Marokkaanse hapjes)

Prachtig resort!

liesethvos
    9-5-2011

Dit eind 2009 geopende resort is werkelijk prachtig. Wij hadden met 2 kinderen de Mazagan suite & een connecting deluxe kamer met oceanvieuw. prachtige kamers met een spectaculair uitzicht over de Atlantische Oceaan. De kidsclub is super mooi, eten heel goed. 7km prive strand met allerlei activiteiten te huur. minpuntje: er mag overal gerookt worden binnen (behalve in seafood restaurant) en het is behoorlijk duur. personeel erg vriendelijk & goede service. nog zeker niet ontdekt door toeristen dus veel Marokaanse gasten & Fransen. Zeker een aanrader!

QUAND C'EST BIEN Y'A PAS MIEUX !

PACAUD
    20-7-2010

Il se trouve que le hasard d'Internet a bien fait les choses. En arrivant au Riad Soleil d'Orient, tout était conforme à l'image que je m'en étais fait à travers les photos du site. Déco de la chambre, beauté du patio, il n'y avait qu'une chose que je ne pouvais pas soupçonner : la gentillesse de l'accueil des hôtes et leur faculté à se mettre en quatre pour vous rendre le séjour plus qu'agréable.

Superbe cadre et excellent accueil

Emmanuel
    9-7-2010

Nous sommes arrivés à l'improviste et avons profiter de la seule chambre disponible du riad pour cette nuit là. Chambre impeccable et très agréable, personnel attentif, petit déjeuner copieux et fait maison ... tout a été fait pour nous offrir un séjour des plus agréables.

Le riad est très bien entretenu et le patio est fort agréable avec ses arbres fruitiers et ses oiseaux. Le riad est légèrement excentré du centre de la ville mais cela ne nous a pas gêné outre mesure et la ville fortifiée est accessible à pied en moins de 15 min.