El Hierro

Reviews over accommodaties in El Hierro

net hotel

frits,
    16-4-2012

eenvoudig maar net en zeer rustig hotel.ontbijt is weinig keuze maar voldoende.pluspunt centraal gelegen op dit mooie eiland.

Gereisd met partner in juni 2009

mooie plek

Frits,
    3-2-2010

Eenvoudig maar goed hotel. wij hadden een kamer met een ruim balkon met mooi uizicht over El Golfo.alleen logies met eenvoudig maar goed ontbijt. Overigens een eiland met prachtige natuur en heerlijk rustig.

Marianne en Frits

Gereisd met vrienden in januari 2009

Hotel Boomerang is een klein familie hotel met 17 kamers,

José en Henk,
    2-2-2006

Hotel Boomerang is een klein familie hotel met 17 kamers, alle kamers hebben badkamer, hotel ligt in het centrum van Valverde, is een uitstekende basis om het eiland El Hierro te verkennen. Eigenaar spreekt engels. Het ernaast gelegen restaurant is via een tussendeur vanuit het hotel te bereiken en is geopend voor ontbijt lunch en diner.

Gereisd anders in februari 2006