Sorteren

Reviews over El Arenal

zalige korte vakantie gehad

eef
    13-6-2018

Ik vond het een fijn hotel zeker voor die prijs, kamer was netjes en schoon en groot genoeg voor een single.Ik vroeg een kamer met zeezicht en kreeg die ook.

Het ontbijt was lekker, veel keus en variatie.Middag en avond eten was vaak lauw en smaakloos , gelukkig wel veel fruit.

De ligging was ideaal, kortbij het strand en de winkeltjes en toch rustig.Het enige wat ik wel afraad, is vanaf de luchthaven met de bus te gaan, 45 minuten in de bus voor een goede 10 km, volgende keer pak ik een taxi :-)

Alles is heel goedkoop, voor minder dan 10 euro heb je al gegeten en een koffie is goedkoper in Mallorca dan in Belgie.

Op het strand zijn er wel veel Afrikanen die hun namaak spullen willen verkopen en om de 5 min bij je staan.

Al met al een zalige vakantie gehad, en voor herhaling vatbaar

Fleur
    11-6-2018
    Super netjes hotel en vriendelijk personeel. Prima ontbijt en avondeten, maar stel het ontbijt is te vroeg of je hebt een keer zin om te gaan uiteten, zitten er genoeg eettentjes in de buurt. De locatie is ideaal, nog net niet op het strand, tussen veel gezellige terrasjes en dichtbij meerdere uitgaans gelegenheden. Een echte aanrader voor jongeren die op zoek zijn naar een netjes en betaalbaar hotel!

Goed bevallen. Zeker voor herhaling vatvaar.

Familie Snellen
    9-6-2018
    Een mooi hotel met super personeel. Erg vriendelijk en goed met kinderen. ( bijna ) elke dag miniclub (entertainment kids ) en mini disco. Onze kleine man vond het geweldig! Als ouders geen entertainment in de avond meegekregen ivm slapen zl. Eten was goed, varierend en lekker. Helaas waren we 2 weken te vroeg in het seizoen, waardoor het hotel wel vol zat, maar het personeel nog niet volledig werkte. Dit zorgde voor weinig open bars en dus lange wachttijden. Zwemmen was goed, werd goed in de gaten gehouden (sos surviance ) en ook goed schoongehouden. Het buitensanitair ( en sommige binnen ) is wel nodig toe aan renovatie.

voor 3e keer hier geweest en komen zeker terug!

annemieke
    5-6-2018

met partner, zoon, schoondochter en kleinzoon van bijna 2 jaar hier geweest van 27 mei t/m 5 juni. wij hebben een uitstekende vakantie gehad. mooie ligging hotel (dichtbij boulevard, winkeltjes en strand).

met 4 verschillende zwembaden (in of uit de zon) is het goed toeven en genoeg bedjes om op te liggen. alles word goed schoongehouden buiten maar ook op de kamers.

vriendelijk personeel, volop keuze maaltijden etc.

jammer dat er overdag maar 1 bar open is en al vroeg sluit.

enige minpunt zijn de vele drinkende, herriemakende jongeren (weten niet van ophouden) maar later in de week is hier door de beveiliging (altijd aanwezig) extra op gelet.

goed en voor een stapweekend ideaal.

Robert Hoek
    31-5-2018
    ik snap de andere reviews niet! ik ben net terug uit dit hotel en ik kan niet anders zeggen dat het goed is. het is een budget hotel waar je niet heel veel van moet verwachten maar het is een kamer met een goed bed een tv en een kast om je spullen in op te bergen. verder heb je voldoende stopcontacten om je spullen op te laden.. de badkamer was ruim je kon makkelijk met 2 personen langs elkaar aan de wastafel. de douche was een bad met een gordijn (dat is wat minder) maar een goede straal water uit de douche kop. verder hadden wij kamer 513 en we hadden zelfs zee zicht...... iedere dag werd de kamer schoon gemaakt en de bedden opgemaakt en nieuwe handdoeken . zelf op zondag. en ja het hotel is gehorig dat klopt maar het is ook een hotel (welk de prijs al doet vermoeden) waar veel mensen komen die gaan stappen en laat en zat terug komen. ik denk dat mensen menen voor € 50,-- per nacht een 4 sterren hotel te krijgen.
El Arenal scoort een 7,7 uit 10, op basis van 632 reviews