hotels Eindhoven

We hebben een aantal aanbieders voor Eindhoven voor je op een rij gezet:

Reviews over Eindhoven

• 8Hayke22-08-2019

hele prettige stad

fijne stad met groot aanbod aan winkels en eetgelegenheden zonder de nadelen van de heel grote steden (bereikbaarheid, parkeren, drukte ed); er hangt een fijne sfeer; winkelen en eten is hier goed te combineren; ook musea, evenementen (bijv Glow) ed; meestal voldoende parkeerplaatsen, maar de trein stopt ook vlak bij het centrum;

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Erik van Gerwen18-02-2019

Super en gastvrij

Geweldig winkelen en uitgaan in Eindhoven. Ook veel op gebied van design te beleven zoals De Kazerne, Piet Hein Eek, Van Abbemuseum, Yksi, Urban Shopper en Philips Museum en Strijp S. Blijf niet in het centrum hangen. Ga bijvoorbeeld ook naar Strijp S. Als je langer blijft en van Van Gogh houdt, breng dan een bezoek aan Nuenen dat op 5 km afstand van Eindhoven ligt.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Alleen gereisd in februari 2019

• 1Michel04-02-2019

Nooit meer, saai grauw en sfeerloos.

Dagje naar Eindhoven aangezien wij in de buurt op vakantie waren, veel over gehoord immers Eindhoven de gekste.

Maar wat viel dat zwaar tegen.

Het centrum was grauw en troosteloos, ook hing er geen sfeer. Het plein bij de Bijenkorf was groot en saai, niet te vergeten het fantasieloos gebouw waar o.a. de LaPlace in zit.

De gezelligheid waar je door veel mensen op gewezen wordt hebben wij niet gezien, ook waren veel winkelmedewerkers behoorlijk arrogant of chagerijnig zoals bij de SuperDry winkeltje.

Het centrum heeft geen sfeer en dat hadden wij niet verwacht, voor ons een keer en nooit weer.

• 3Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

juli 2017

• 9Rik Verhalle10-12-2018

Design safari

Wat een fijne stad! Iedereenis er welkom en veel ‘geheime plekjes’ om te ontdekken! Echt een soort design safari.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in november 2018

• 6Pop30-06-2018

wat een crime om er te komen

Grote stad met veel winkel en Horeca aanbod. Alleen het parkeren is een crime. We wilde parkeren op de P&R Meerhove en verder met de bus. Alleen de automaat om goedkope buskaartjes te kopen deed het niet. Er stonden ook al andere mensen die het probleem hadden. we konden wachten voor een oplossing. alleen de vraag was hoe lang. er waren mensen die al veel geld in de automaat hadden gegooid echter zonder resultaat. Wij wilde niet wachten en zijn met de bus mee gegaan. konden we kaartjes kopen van € 4,- pp.

• 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Gooris19-05-2018

Levendige, jonge stad

Veel eetgelegenheden en divers, veel jonge en nieuwe concepten. Vriendelijk winkelpersoneel, leuk om rond te slenteren maar ook om de stad met de fiets te verkennen. Alles in te voet bereikbaar. Veel accommodaties om te overnachten. Nette stad en geeft een veilig gevoel.

• 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 2Dijkstra24-03-2018

Nooit meer, ook niet voor 1 dagje.

Ongezellige grauwe grijze stad waar je niet langer dan twee uurtjes wil blijven.

• 6Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

maart 2018

• 9Mieke10-03-2018

Keigezellige dag gehad.

Slechts een dagje in Eindhoven geweest met een vruendin, maar wat is het toch een leuke stad. Winkelen tot je er bij neer valt, lekker eten waar je maar wilt en vooral de design-winkels zijn het bezichtigen waard in deze design-stad. Oud of jong. Iedereen past in deze stad.

• 9Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Nic10-03-2018

Heerlijke stad om een dagje te vertoeven!

Geweldige en veelzijdige stad!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Van den broek08-11-2017

Echt een relaxte stad met vriendelijke mensen

Eindhoven is echt relaxt, de mensen Zijn vriendelijk en je kunt er gezellig shoppen en er is veel keus Aan goede restaurants, als je ergens op een terras gaat zitten wordt je vaak op een leuke manier te woord gestaan.Ik vind Eindhoven echt cool.

• 7Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2017