Reviews over Eijsden

Aanrader!

Conny,
    3-1-2019

Wat een geweldig hotel is dit! Al drie generaties in de familie, wat goed te merken is aan de sfeer en de leuke decoraties, je kijkt je ogen uit. Frisse ruime kamers, lekkere bedden, uitstekend ontbijt. En ideaal gelegen: vlakbij het station, bij de Maas, temidden van een geweldig wandel- en fietsgebied. We hebben hier nu tweemaal gelogeerd met een wandelgroep en waren het er unaniem over eens: Een top hotel, met heel vriendelijke mensen die het runnen.

Gereisd met vrienden in december 2018

Prima hotel

A. van Hilst,
    23-12-2016

Prima hotel met een waard die is zoals hij zijn gasten vertrouwd! Rustige kamers, schoon maar voorzien van dat wat nodig is. Zeker een aanrader voor een hotel in deze classificatie (**). Ikzelf ervaar het vervlijf als zeer prettig.

Gereisd zakelijk in december 2016

Rustige, vriendelijke accomodatie.

Ad van Es,
    3-4-2016

Prima, niet al te grote, kamers. Vriendelijk en zeer behulpzame eigenaar.

Gereisd met vrienden in april 2016

een mooi hotel

Dies,
    4-8-2015

Klant vriendelijke en een gezellig hotel zeker een aanrader om te ver blijven

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prijs/kwaliteit inorde

Linda,
    3-8-2015

We hebben er 1 nachtje verbleven.Prijs kwaliteit was ok.

Een vriendelijke gastheer.Propere kamer.

Lekker ontbijtbuffet,er was zeker voldoende.

Gereisd met partner in augustus 2015