Reviews over Eftalou/Molyvos

Heerlijke plek in het mooiste straatje van Molyvos

Marianne Keehnen,
    3-7-2017

De naam van het appartementen complex voelt mysterieus. De ligging in het mooie marktstraatje is verrassend rustig. Het grote appartement is ruim en heel schoon. Yorgos is een rustige en zeer vriendelijke gastheer die altijd voor je klaar staat als je hem nodig hebt. Top plek voor een mooie prijs.

In één woord: Geweldig!

Kim en Johan,
    7-7-2013

Dit hotel is echt een aanrader voor jong en oud! Wij zijn net een weekje terug en hebben in dit hotel 12 dagen lang genoten! Super mooie ligging met uitkijk op zee en Turkije. De zwembaden zijn groot en schoon en heeft genoeg ligbedden. Tijdens het eten geniet je van het prachtige uitzicht op zee en het personeel doen er ook alles aan om het naar je zin te maken. Ze brachten ons zelfs een aantal keer naar het stadje Molyvos zodat we geen taxi hoefden te bellen. Molyvos is echt het mooiste stadje van het hele eiland. Lekkere restaurantjes aan een prachtig vissershaventje. Je zit ook dichtbij het stadje Petra, ook echt een aanrader! Kortom: niet twijfelen aan dit hotel.. gewoon BOEKEN! Je hebt gegarandeerd een TOP vakantie!

Geweldig

Wendy,
    29-8-2010

De kamers zijn niet super groot, maar om er wat te drinken op het balkon en te slapen is het groot genoeg. De kamer werd goed schoongehouden en ook het beddengoed / handdoeken werden elke dag verschoond. Ze zijn typisch Grieks, erg leuk.

De koelkast is een heel groot pluspunt, zeker met de temperaturen toen wij er waren (35 tot 40+).

Het ontbijt is simpel maar vers. Per personeel is behulpzaam en zeer vriendelijk. We vertrokken half 6 's ochtends terug naar Nederland, maar ze zorgden voor een ontbijtpakketje voor ons. Heel erg netjes.

Het strand en het centrum zijn op loopafstand (10 minuten lopen), zeer prettig.

Het enige wat je 's avonds hoort zijn de auto's die langsrijden, maar geen storende muziek vanuit het centrum.

Kortom een echte aanrader!

prima, maar wel lawaaiig tot laat

n.anten,
    26-7-2010

Sluit me van harte aan bij de vorige commentaren.

Maar 's nachts wel veel lawaai tot een uur of twee van de weg, een hond van de buurvrouw die uren kan blaffen in de nacht en om 7.00 uur werd er weer gebouwd aan een paar huizen in de buurt .... Bovendien: het gedeelde balkon bood totaal geen privacy. Te weinig mensen klagen erover, dus creatieve oplossingen hiervoor zijn nog niet bedacht ... (niet alles mag, omdat Molyvos onder monumentenzorg valt.)

Die mijnheer die kritiek had op de kamerruil en geen ontbijt etc. heeft volgens mij een verkeerde Iris ingevuld, want Voula is er totaal niet in te herkennen en de andere vriendelijke dames ook niet.

Een aanrader voor wie van Griekenland houdt

Mike en Trees,
    11-6-2010

Hotel (villa) Iris is aan te bevelen als een vriendelijke basis voor een ontspannen vakantie in Molyvos. De eigenaresse en personeel zijn erg vriendelijk.Wij hadden voorkeur opgegeven voor kamer 12, 13,groot balkon bij aankomst kregen we nr14 en binnen 3 dagen konden we in kamer 13.De kamers zijn niet groot, ondanks de renovatie 8 jr terug is enige attentie nodig in onderhoud, kamer is schoon en comfortabel,badkamer sober wel functioneel. Kluis is gratis airco 5 euro p.d.

Ontbijtbuffet keus uit bruin/witbrood, kaas/vlees/zoet, becel/boter, ei, yoghurt en cornflakes, koffie/thee/sap/melk.Er is geen lunch of diner mogelijk in hotel.Maar een bezoek aan taverna Triena bij het water is echt aan te bevelen.Wij ontdekte dat je wifi internet acces via het hotels netwerk kunt krijgen een snelle breedband verbinding.Als je schaduw op je balkon wil moet je aan de voorzijde zijn en aan de achterzijde boven de begane grond heb je zon en uitzicht op het kasteel.Nederlands en scandinavische gasten