Reviews over Eftalou/Molyvos

Superontspannen

Joke de Ridder
    15-6-2018
    Een geweldig aparthotel! !!! Super ligging en super aardige mensen. De badkamer was alleen erg klein maar wij hadden wel een bugetkamer!!!! Superschoon. Een heerlijk ontbijtbuffet en heerlijk eten. Kortom een superlekkere plek op een prachtig eiland!!!!!

Verrukkelijk

X
    6-6-2018
    Alles is goed, prachtige plek, fantastisch uitzicht , aan zee! Gastvrij! Mooie stad, authentiek ! Aanrader! Waarom deze plek en dit eiland wordt vermeden is ons een raadsel, ga erheen en geniet , dat verdienen ze hier!

Gert
    5-6-2018

Een mooi kleinschalig familie hotel direct gelegen aan zee, met een mooi zwembad.

Prachtig uitzicht vanaf het balkon. Goede service met o.a. een gratis vervoer naar Molivos met een eigen busje die 4x per dag de gasten brengt en ophaalt. All-inclusif concept met heerlijke gerechten. Gezien de prijs zeer de moeite waard!

goede vakantie

L.T.Roessen
    30-5-2018

net terug uit htl Delfinia, het hotel is wel wat aan vernieuwing toe,zoals de badkamer, kamer is en wordt super schoon gemaakt, bedden zijn goed(voor rug patienten wat hard maar vraag om een extra topper, wordt direct geregeld) het ontbijt is wel super uitgebreid met warme broodjes, en verder alles in buffetvorm,

alle mensen in htl super vriendelijk, niets te veel.

voor diner naar Molyvos geweest, er is wel een stoep, maar is wel wat ongemakkelijk.

In Molyvos heb je div. lekkere eettentjes , Madjoran, Meltemi, en voor een lekkere bak koffie en voor lunch kan je goed terecht bij Pergola.

Om het gehele eiland goed te kunnen zien huur een auto, wegen zijn over het algemeen goed.

Doordat er een paar jaar geleden er giga veel vluchtelingen zijn geweest heeft het toerisme op geheel Lesbos wel een klap gehad, en de mensen hopen echt dat het geheel weer beter wordt, wij hebben GEEN vluchteling gezien.

Geweldige vakantie!

Katherina
    13-5-2018
    Dit hotel is geweldig. Aardig personeel. Zeer vriendelijk en heel behulpzaam. De locatie is prachtig en het uitzicht ook. Zeker aan te raden.
Eftalou/Molyvos scoort een 8,7 uit 10, op basis van 638 reviews