Reviews over Eftalou/Molyvos

Ga zeker een keer terug.

Jeannette
    18-9-2018

Fijn hotel, vriendelijk personeel en schone kamers.

Lekker relaxen bij het zwembad (zout water) met comfortabele ligbedden en palmbomen/parasols voor de schaduw. Het strand bestaat uit keien dus waterschoenen zijn aan te raden. Prima ontbijt en lekkere koffie.

De taveerne bij het water is zeker een plek om te lunchen en te dineren en van de zonsondergang te genieten. Wifi is overal goed. De shuttlebus van het hotel dat je 4x per dag naar Molyvos brengt is een uitstekende service.

Dit hotel is zeker een aanrader voor de vakantieganger die rust zoekt.

Super chill. Voor herhaling vatbaar.

Karin + Niels
    8-9-2018

Acropol heeft een fantastische ligging. Bovenop de berg met mooi uitzicht. Zeer vriendelijke eigenaar met zijn vrouw die de appartementen schoonmaakt. Om de 3 dagen schoon beddengoed en handdoeken. Heerlijk zwembad. En terras aan zwembad met zitjes om even wat te drinken is ook fijn. Voor ons zeker voor herhaling. Het dorp is ook super leuk met heerlijke eettentjes.

Fijne vakantie, slechte bedden.

Fam. v/d Berg
    7-9-2018

De locatie is prachtig, het eten is prima maar helaas zijn de bedden echt erg slecht. Ook jammer dat deze erg kleine tweepersoons kamers gewoon voor 3 persoonskamers verhuurd worden. Maar elke dag ontbijten op het terras direct aan zee maakt veel goed. We hebben hier een fijne vakantie gehad, het dorpje is ook heel bijzonder.

Idyllisch maar nooit meer.

Yvonne
    27-8-2018

Het is heel idyllisch gelegen, heeft sfeer, het eten (hp) is smakelijk maar heel eenvoudig. Neem l/o! Op het grasveld echter verblijven veel straathonden (5/6 pd) die alles, incl de strandbedjes, onderpissen.

Adembenemend en rust

Kuijper
    9-8-2018

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Nog niet heel toeristisch maar lokale bevolking is zeer vriendelijk. Eten is prima en voldoende variatie. Kamers in het nieuwe gedeelte zijn mooi met een adembenemend uitzicht.