Sorteren

Reviews over Eftalou/Molyvos

Heerlijk

Johanna Boer
    12-10-2018

Het is een heerlijk rustig hotel op een mooie lokatie

Goed hotel, slechte service touroperator

J.Groot
    25-9-2018

Fantastisch hotel. Alleen touroperator liet ons in de steek en dat zijn we niet van jullie gewend. Nooit een hostess gezien en we vragen ons nog steeds af waar we onze ophaaltijd kunnen vinden. Staat wel heel mooi in de map vermeld dat we het daarin kunnen en op het bord. Geen bord gezien, en in de map staat alleen maar info over het eiland.

Ik vond het een heerlijk rustig hotel

Christa van Dijk
    23-9-2018

Het is een heel goed hotel, vriendelijk personeel, lekker eten. De kamers zijn ruim, netjes en schoon. Ik had een eigen terras waar je aan het einde van de middag nog heerlijk in het zonnetje kon zitten. Bij het hotel ligt een mooi zwembad, als je de straat oversteekt ben je al op het strandje met een glasheldere zee. Het hotel ligt wat afgelegen, maar met het transfer busje van het hotel zit je zo in Molyvos.

Super chill. Voor herhaling vatbaar.

Karin + Niels
    8-9-2018

Acropol heeft een fantastische ligging. Bovenop de berg met mooi uitzicht. Zeer vriendelijke eigenaar met zijn vrouw die de appartementen schoonmaakt. Om de 3 dagen schoon beddengoed en handdoeken. Heerlijk zwembad. En terras aan zwembad met zitjes om even wat te drinken is ook fijn. Voor ons zeker voor herhaling. Het dorp is ook super leuk met heerlijke eettentjes.

Fijne vakantie, slechte bedden.

Fam. v/d Berg
    7-9-2018

De locatie is prachtig, het eten is prima maar helaas zijn de bedden echt erg slecht. Ook jammer dat deze erg kleine tweepersoons kamers gewoon voor 3 persoonskamers verhuurd worden. Maar elke dag ontbijten op het terras direct aan zee maakt veel goed. We hebben hier een fijne vakantie gehad, het dorpje is ook heel bijzonder.