Sorteren

Reviews over Eftalou/Molyvos

fantastisch

Nel Harms en Petra Harms
    5-7-2018
    alles in dit kleinschalig hotel was perfect heel gezellig personeel een peddel busje naar het gezellig stadje geen strand maar een schitterend zwembad eten heel goed niet overdadig maar voor ieder wat wils ik was hier met mijn schoonzus van 23 tm 31 mei Super genoten

goed, maar......

Roland Moens
    4-7-2018

Wij verbleven in Sunrise hotel van 22 juni 2018 tot 29 juni.2018

Het hotel heeft een fantastische ligging, als je van een mooi zeezicht houdt.

Daarvoor moet je wel de bovenste kamers boeken, de trappen neem je er graag bij. (die zijn zoals aangegeven in de brochure).

Het morgenbuffet is goed, maar mag je niet vergelijken met de buffetten op de Canarische eilanden.

s' Middags kan je héél lekker eten aan het zwembad.

Bij het avondbuffet had de kok echter héél de week elke dag opnieuw een off-day.

Lauwe stoofschotels en verlepte groenten, een aanslag op de hygiëne. Is er dan geen voedsel controle agentschap in Griekenland. Deze buffetten zijn een kweekvijver van bacteriën. Een massale voedselvergiftiging is niet ver af bij zulke toestanden. Hier dient dringend aan gewerkt.

Tip voor de kattenliefhebbers: Kattenbrokjes kun je in de lokale supermarktjes kopen voor 1€ per kg. Geef elke ochtend en avond wat brokjes, aan de zwerfkatjes die zich in het hotel ophouden, dan komen ze niet meer schooien aan tafel, en gedragen zich nog zo lief.

Zonder de tegenslag van het avondbuffet toch een fijne vakantie gehad in het hotel.

Als ze dit belangrijk minpunt oplossen, is het hotel een aanrader.

Fantastische vakantie in een prachtig hotel

Marco
    18-6-2018
    Eigenlijk alles was goed. Het hotel was schoon en netjes. Er werken heel veel vriendelijk mensen die echt nog weten wat gastvrijheid inhoudt. We hebben een heerlijke vakantie gehad in een fantastisch hotel met heerlijk eten. We komen hier zeker nog eens terug!

De Boer
    18-6-2018

Olive Press een super mooie locatie , wij hadden appartement met terras op een soort pleintje , aanrader !! ontbijten met een waanzinnig mooi uitzicht over de baai .

Winkeltjes en restaurantjes alles op loopafstand in het gezellige molyvos .

Wij komen zeker nog een keer terug

Superontspannen

Joke de Ridder
    15-6-2018
    Een geweldig aparthotel! !!! Super ligging en super aardige mensen. De badkamer was alleen erg klein maar wij hadden wel een bugetkamer!!!! Superschoon. Een heerlijk ontbijtbuffet en heerlijk eten. Kortom een superlekkere plek op een prachtig eiland!!!!!
Eftalou/Molyvos scoort een 8,7 uit 10, op basis van 641 reviews