hotels Eftalou/Molyvos

Reviews over Eftalou/Molyvos

Adembenemend

Monique,
    14-11-2018

Het familiehotel Aphrodite is werkelijk in 1 woord fantastisch, de locatie met zwembad en aan het strand, molivos is adembenemend bijzonder,.. het mooiste plaatsje van het eiland vinden wij. Lesbos is een prachtig eiland en boek volgend jaar weer deze prachtige plek. De mensen , de sfeer, de zee,.. het eiland is echt een vakantie waard! Eenmaal geweest kom je er zeker en vast weer terug! 🌞✈️⛱💙

Heerlijke vakantie gehad

Henny Jongsma,
    25-10-2018

Prijs kwaliteit verhouding is prima.

All inclusive was matig, maar daar is de prijs dan ook naar.

Verder netjes en schoon en super vriendelijk personeel!

Wel raadzaam om een auto te huren om dit prachtige eiland te gaan verkennen

Een aanrader en huur eens een auto

Harry Maarsen,
    18-10-2018

Goed hotel met prima schoonmaak elke dag. Gevarieerd eten en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel

Heerlijk

Johanna Boer,
    12-10-2018

Het is een heerlijk rustig hotel op een mooie lokatie

heerlijk

van Ravenswaaij,
    30-9-2018

het is een prima hotel,goede bedden,uitzicht is erg mooi.

kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe. Eten is heel goed en ruim voldoende.

wel trapje op trapje af, is wel fijn als je veel hebt gegeten. Is alleen niet geschikt voor mensen die moeilijk lopen of slecht ter been zijn.

personeel is heel vriendelijk en prettig in de omgang.

een aanrader is een heerlijke ontspanningsmassage, knap je echt van op en hele goeie masseur.

winkels zijn er niet in de buurt.