Eftalou/Molyvos

Reviews over Eftalou/Molyvos

Zalige plek...het paradijs!

els alen,
    16-4-2019

We gaan terug met vrienden, omdat het zo geweldig was!

niet nog een keer

Maece,
    15-4-2019

niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, het is een behoorlijke klim om naar het zwembad te komen ! Een fijne vakantie samen gehad, het eten was elke dag wel een beetje het zelfde! De lunch was top. In de nabije omgeving niet veel te doen. Een tip! Huur een auto of scooter dan kom je nog op leuke plaatsjes !

Cathelijne Heppel,
    15-4-2019

In augustus via touroperator een reis geboekt naar Lesvos. We zaten in Belvedere hotel, wat een enorm leuk hotel is met vriendelijk personeel, fijne kamers en twee zwembaden. Er is een bus shuttle naar het centrum van Molyvos en wat een schattig stadje is dat! Met de reisorganisatie ook nog twee uitstapjes gemaakt en het hele eiland is prachtig. Er zijn relatief weinig plekken bewoond, waardoor je tijdens de busreis naar plekken toe kan genieten van de prachtige natuur en in dorpjes zelf ontvangen de bewoners je met open armen. Enorm genoten tijdens deze vakantie en me nergens zorgen over hoeven te maken!

Gereisd met partner in augustus 2018

leuke vakantie,ontbijtbuffet aan zee.

pat langeveld,
    19-3-2019

prima hotel ,niet zo groot een smal kiezelstrand.Maar wat een leuk plaatsje is Molyvos.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Adembenemend

Monique,
    14-11-2018

Het familiehotel Aphrodite is werkelijk in 1 woord fantastisch, de locatie met zwembad en aan het strand, molivos is adembenemend bijzonder,.. het mooiste plaatsje van het eiland vinden wij. Lesbos is een prachtig eiland en boek volgend jaar weer deze prachtige plek. De mensen , de sfeer, de zee,.. het eiland is echt een vakantie waard! Eenmaal geweest kom je er zeker en vast weer terug! 🌞✈️⛱💙

Gereisd met partner in augustus 2017