hotels Edinburgh

Reviews over Edinburgh

Fabtastische vakantie kom hier zeker terug.

martin wildschut,
    16-11-2018

Super Hotel met een prima service, eten fantastisch, prima ligging, vlak bij het centrum.

Oud Engels sfeervol gastvrij hotel

Natascha Bastiaan,
    20-9-2018

Mooi oud Engels hotel. Erg gastvrij personeel. Mooie kamer en badkamer. Goed ontbijt met keuze uit continentaal en Schots ontbijt. Warm eten wordt op verzoek en naar eigen wens klaargemaakt. Ook het avondeten in het restaurant is prima en goed betaalbaar. De ligging van get hotel is heel centraal onder Calton hill en vlakbij het station. Mijn moeder en ik verbleven 5 dagen in het hotel en hebben het erg naar ons zin gehad.

Jolanda,
    9-5-2018

Super locatie. Nabij station, old town, alles op loopafstand. Hotel niets op aan te merken. Ontbijtbuffet voldoende. Nog nooit zulke lekkere bedden meegemaakt in een hotel. Echt een aanrader.

Toplocatie, straatkant rumoerig

Blokjes,
    8-1-2018

Hip hotel, inchecken en uitchecken kost je max 1 minuut. Alles wat je nodig hebt: goed bed en douche. Locatie is voor ons toeristen, geweldig dichtbij de Royal mile (30 meter.....).

Wij vonden onze kamer, zelfs op de 5e verdieping, wel veel te rumoerig. We zaten aan de straatkant en dachten op meerdere momenten dat er "iets openstond". Bleek niet te zijn. De suggestie kaart (oordoppen gratis bij de receptie) op het nachtkastje beloofde dat het een bekend probleem was... Ik slaap makkelijk&diep, mijn partner had wat meer last.

Toch een aanrader, 89 euro per nacht in januari is gewoon locatie conform. Ontbijten kan in het hotel, maar dat is echt veel leuker elders in die prachtige stad.

Super

K. de Jonge,
    3-7-2017

Een mooi hotel dat van binnen pasgeleden gerenoveerd is. Het ligt in het centrum waardoor alle bezienswaardigheden op loopafstand zijn!

Het ontbijt was ruim voldoende waarbij men zelfs de optie had tot het nemen van de traditionele 'haggis'.

Het personeel was uiterst vriendelijk en wilden onze koffer graag in een zijkamer zetten toen wij 's ochtends vroeg aankwamen. Zo konden wij die dag meteen op pad en kregen wij een belletje als onze kamer gereed was.

Al met al een goed hotel!