We hebben een aantal aanbieders voor Ediger/Eller voor je op een rij gezet:

Reviews over Ediger/Eller

Grandioos!

coby,
    25-3-2015

Zeer gastvrije eigenaresse, Erika Holl, komen hier al jaren,,en inmiddels Met kleinkind. het ontbijt is zooooo uitgebreid,,niet normaal.

Groet coby en henny van Haren........

Gereisd met oudere kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Weer vacantie geboekt bij Erica

Jacques Toussaint,
    28-8-2014

Als trouwe klant weer naar Hotel Romerstube bij Erica. Doet ontzettend haar best om het ons naar de zin te maken. Alle kamers inmiddels voorzien van flatscreen tv's met super veel kanalen. Perfecte ligging aan de Mosel met goed eten en perfect ontbijt. Mooie schone kamers en prima service. Zeer hartelijke gastvrouw met het hart op de juiste plaats. Mooie uitvalbasis om de Mosel en de sfeervolle stadjes te ontdekken.

Gereisd met partner in oktober 2013

Budgetvriendelijk

j_w_weijers,
    30-10-2013

Via touroperator geboekt. Bij aankomst bleek hotel op maandag gesloten, ondanks dat onze aankomst was aangekondigd.

Bij incheck bleken we in het gastenhuis te moeten verblijven. Gevraagd om een andere kamer, bij voorkeur met Moselblick. Deze kamer was beschikbaar in een naastgelegen hotel. Achteraf niet verstandig van ons, want door het verkeerslawaai van de Moselweinstrasse waren we iedere dag zeer vroeg wakker.

Een tweede nadeel is, dat je voor het ontbijt buitenom naar het hotel moet. Als het dan regent, zoals in ons geval, is dit geen pretje. Het ontbijt is goed, maar niet uitgebreid.

De kamers zijn functioneel, maar de bedden / matrassen zijn slecht, zekere voor ouderen.

We hebben niet in het hotelrestaurant gegeten. De ambiance leek ons niet gezellig. In Ediger-Eller zijn genoeg restaurants, bijvoorbeeld de St. Martinus Keller in de Kirchstrasse (bij het hotel de hoek om en naar boven lopen). Uitstekende maaltijden tegen billijke prijzen.

Gereisd met partner in Mon Oct 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke plek aan de Moezel

Eva,
    7-10-2013

Genieten van het uitzicht over de moezel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Super hotel vriendelijke eigenares

Jacques Toussaint,
    25-8-2013

Er valt niets te wensen over. Kamers zijn zeer compleet met badkamer en balkon met moezelblick. Eten en bediening erg goed en vooral vriendelijk. Wij (Anneke en Jacques) komen er al jaren en blijven dit zeker doen. Erika is zeer gastvrij en doet er alles aan om je er thuis te voelen. Echte Duitse gastvrijheid zonder compromissen. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in Sat Oct 06 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)