We hebben een aantal aanbieders voor Dwingeloo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dwingeloo voor je op een rij gezet:

Reviews over Dwingeloo

geweldig

janneke van diepen de vries,
    6-1-2019

dat het een familie hotel is ,en dat je zeer goed wordt benaderd.plus dat als je je fiets mee hebt dat hij binnen kan staan en dat je fiets op kan laden in de schuur en s,avonds gaat de schuur op slot en dat het hele prettige en lieve mensen zijn ook het personeel is top

Gereisd met partner in december 2018

Gewoon erg goed

R.Mooy,
    30-12-2018

Het is een zeer vriendelijk en gezellig hotel met goede en persoonlijke service. De kwaliteit van het ontbijt en diner is geen haute cuisine maar gewoon erg goed . Onze standaard kamer was eenvoudig maar alles was aanwezig zeer goede bedden. Het was erg schoon en comfortabel geen Hilton maar daar is de prijs ook naar. Kortom samenvattend een goed hotel met uitstekende service voor een zeer betaalbare prijs .

Verblijf voor herhaling vatbaar en ook Dwingeloo en omgeving is erg fijn om te bezoeken.

Gereisd met partner in december 2018

Voor herhaling vatbaar.

Fam. Barsingerhorn,
    29-11-2018

Gebruik gemaakt van een aanbieding uit de krant. Alles klopte. Eenvoudig familiehotel met een uitstekende verzorging en bediening. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in november 2018

Prachtige fietstochten in de omgeving gemaakt .

Gerard van 't Erve,
    28-11-2018

Een prima hotel in een prachtige omgeving en mooie wandel- en fietsroutes.

Matig

Joke Weber,
    28-11-2018

Op zich een prima verblijf, maar het eten viel ons tegen, ontbijt geen variatie bij verschillende ochtenden. Diner matig, de rauwkost werd op het bord met warme eten geserveerd, waardoor het warme eten snel afkoeld.