We hebben een aantal aanbieders voor Durham voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Durham voor je op een rij gezet:

Reviews over Durham

Prachtig hotel in de buurt van NewCastle

Richard,
    3-6-2013

Het hotel ligt in het centrum van Durham, een half uur rijden van Newcastle International Airport. De kamers zijn ruim, met hele goede bedden.

verder is alles aanwezig zoals kluis, koffie en thee faciliteiten, flatscreen, gratis WiFi etc. De kamer was brandschoon. Het personeel is uitermate vriendelijk. In de ochtend wordt een uitgebreid ontbijtbuffet geserveerd.

Gereisd zakelijk in mei 2013

Uniek luxe pension met themakamers

Vincent Van Roy ,
    28-10-2010

Dit pension overtreft werkelijk alles ! Het ligt op een tien minuutjes wandelen van de bezienswaardigheden van het universiteitsstadje Durham met zijn kathedraal en kasteel. Er wordt gewerkt met themakamers. Ik verbleef in de 'Scifi Room', zeg maar een 'Star Wars suite'. Het thema was duidelijk science fiction, wat leuker is dan een onpersoonlijke hotelkamer van dertien in een dozijn.

In de kamer is er modern meubilair met een groot plasmascherm, een 'betaalbare' minibar, een 'zitei' en nog veel meer. Overigens zeer degelijk en breed bed en ook de airco was welkom. In de badkamer bevindt zich een douche annex stoomcabine, een losstaand diep bad, kamerjassen, sleffers, enz. Dan is er nog een privaat buitengedeelte met een jacuzzi voor zes personen met kleurentherapie (!)

Ook het ontbijt en de service in het algemeen waren voltreffers, bovendien valt de prijs reuze mee.

Gereisd zakelijk in juli 2010

Prachtig hotel, ideaal gelegen

Rita Heiden,
    3-11-2009

Dit hotel heeft alles mee: dichtbij het geweldig leuke centrum van Durhamn, mooie, ruime kamers, vriendelijke medewerkers, een goed (Engels) ontbijt en lekker (en goedkoop!) eten in het Italiaans georiënteerde restaurant Filini. We hebben het arrangement uit De Kampioen gedaan en waren dik tevreden. Dit is nu echt eens waar voor je geld. Durham heeft veel te bieden en is - gelukkig - nog niet echt door toeristen ontdekt.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Prima hotel.

Katy&Martin.,
    28-10-2009

Prima hotel,vlakbij station,ongeveer 10 minuten lopen.Gezellige ingerichte kamers.

Gereisd met partner in oktober 2009

Prima hotel

JJ Mul,
    14-10-2009

Prachtig hotel,modern en ruim van opzet,gunstige ligging voor bezoek oude centrum

en loop afstand van Station om Engeland verder te verkennen.

Hartelijk ontvangst door zeer actieve jonge medewerkers.

Het diner laat wat te wensen over,de bediening doet uiters hun best,denk dat er tekort ervaring aanwezig is,daar tegen over is het Engelse ontbijt perfect.

De kamer is geweldig verzorgt en ingericht,als ook de badkamer.

Gereisd met partner in september 2009