• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Dundalk

Reviews over Dundalk

• 7Kenny26-10-2010

Gezellige gemeente !

Dundalk is een redelijk grote gemeente 60 km ten Noorden van Dublin en de ideale uitval basis voor een bezoek aan zowel Dublin als Belfast ! Er zijn ook gezellige pubs te vinden en qua omgeving doet het erg Iers aan !!

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 0Rolina26-08-2010

Dundalk is niet bijzonder maar wel centraal

Voor mijn werk 2 weken naar Dundalk geweest, Ik zou zelf de plek nooit hebben uitgekozen voor een vakantie, daarvoor moet je toch meer aan de westkust gaan zitten in Galway en omstreken.

Vanuit Dundalk is het maar een uurtje naar Dublin en ga je op de snelweg de andere kant op zit je ook maar een uurtje onder Belfast.

Wat zeker een aanrader is: Giants Causeway, zo indrukwekkend, en dan niet de snelweg nemen om er naar toe te gaan maar via de Coastal Route, in 1 woord geweldig!! Ik zal zeker nog een x heen gaan want dit is een land waar je niet op uitgekeken raakt.

Ook super weer gehad, beter dan in NL.

Neem een B&B dan zit je midden in bv Galway en hele vriendelijke mensen die je graag van alles vertellen over de omgeving.

Alleen gereisd in januari 2010