Reviews over Tarp

redelijk hotel

cor verhaaff,
    4-8-2010

Landgasthof Tarp ligt mooi vlakbij Treenetal. Prachtige wandelplek op 100 meter van hotel. Helaas dit jaar een grote stratenklus vlakbij hotel.

Eten is prima en niet te duur. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Terrasje aan de voorkant zit helaas in de schaduw. 's-nachts komen er (goederen)trein langs. Voordeel is wel dat station (met fietsvervoer) op nog geen 50 meter ligt. Leuk om stadjes als Flensburg en Schleswig te bezoeken. Kamers zijn wat gedateerd maar worden gerenoveerd. De meeste zijn al klaar. In gastehaus is het wat rustiger vertoeven (8 kamers).

klein familiehotel

B. Kok,
    21-7-2010

Zeer geschikt als eenvoudige overnachting op doorreis (goedkoop hotel). Hotel is gedateerd, maar wel schoon. Geen mogelijkheid om buiten te zitten, klein dorpje met 2 terrasjes.

Ontbijt ruim voldoende keuze.

Acceptabel voor 1 overnachting.

Janssen,
    20-7-2010

Wij hebben in dit hotel overnacht op onze terugreis van Kopenhagen. Het hotel en de kamers zijn zeer gedateerd. Wij hadden een kamer in het naastgelegen "Gästehaus". Het meubilair in de kamers en het sanitair op de badkamer is zeer oud. De matrassen in de bedden zijn slecht. De kamer en het linnengoed was wel goed schoon. Het hotel is zeer gehorig en de bedden kraken. Het avondeten in het hotel was zeer goed en niet duur. Ook het ontbijt was erg goed, alhoewel het werd opgediend in een zeer grote en ongezellige zaal. In de omgeving is niets te beleven. Voor een overnachting een goedkoop alternatief maar voor een verblijf van meer dagen zeker niet aan te bevelen.

fietsreis in Landgasthof Tarp

carola,
    11-7-2010

Minpuntje zijn de wat gedateerde kamers. Wij hadden wel een mooie badkamer. Eten was uitstekend en ruim voldoende. Zeer vriendelijke gastheer en personeel.

Ook 's avonds kun je er gezellig zitten.