Walldorf (bij Heidelberg)

We hebben een aantal aanbieders voor Walldorf (bij Heidelberg) voor je op een rij gezet:

Reviews over Walldorf (bij Heidelberg)

Gewoon goed

Vicky,
    30-7-2017

Ruime kamers en voldoende parkeergelegenheid. Ontbijt was vrij basic.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tussen stop zwitserland

CT,
    11-7-2016

Heenweg dit hotel gehad Kamer prima. Ontbijt was niks! vleeswaar, kaas, rosbief !! Zalm!! deze zwom in vocht ! Alles lag in de Zon!!! (7.45) raam heeft geen bescherming voor dit Uit gedroogd omgekruld verder zag het buffet er niet erg fris en vers uit. Heb hier alleen broodje jam gegeten Terug weg nh hotel Weinheim gedaan ontbijt hier was fantastisch
    Uitgebreid alles vers met kwaliteit producten !!!

Gereisd met partner in juli 2016

Goed overnachtingshotel!

reiziger100,
    4-12-2013

Ideaal overnachtingshotel op doorreis vanuit zwitserland met kleine kinderen. Goed eten. Prima kamers en aardige bediening voor de kinderen. Gaan we zeker nog eens boeken. Het ligt erg handig vanaf de snelweg en het heeft zelfs een klein speeltuintje voor de kinderen buiten.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Interessant als doorreis hotel

Kristof Gabriels,
    27-8-2013

DIt is een goed hotel om 1 dag te overnachten bij een doorreis. Het ligt heel dicht bij de autostrade en bij de mooie stad Heidelberg. Dat is zeker een bezoekje waard. Er zijn bovendien nog heel veel mooie dingen in de streek. Rij zeker eens langs de Neckar of bezoek Speyer.

Het hotel is minder geschikt om er meerdere dagen te blijven. De autostrade hoor je toch wel en het voelt allemaal wat zakelijker, minder persoonlijker.

Het ontbijt en het avondeten is wel goed.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Super overnachtingshotel!

ddbach,
    15-8-2012

Super overnachtingshotel. Ik had een kamer geboekt met 2 aparte bedden ( bij speciale verzoeken op aanraden van de touroperator) en erbij vermeld dat wij een 5 jarig kind mee zouden nemen. Bij aankomst moesten we even wachten tot er iemand bij de receptie was maar daarna verliep het afgeven van het kamerpasje heel snel. De kamer was groot en er zat ook een supermooie badkamer met ligbad in. Wat wij heel attent vonden was dat men zakjes snoep en appelsap had klaargelegd voor onze dochter. Er was ook koffie, thee, chocomel en koekjes, gewoon gratis. De kamerprijs was 119 euro inclusief dit alles en ontbijt. Het ontbijtbuffet was enorm uitgebreid met zowel warme als koude gerechten. Kortom dit is echt een prima hotel om bij te komen na een lange autorit.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)