Wie aan Dublin denkt, denkt al snel aan Ierse pubs en pints, klavertjes vier en whiskey. En terecht! Maar de Ierse hoofdstad heeft nog meer te bieden. Wie kiest voor een stedentrip Dublin kan rekenen op Ierse gastvrijheid, kleurrijke architectuur en een rijke geschiedenis. Je kunt bovendien kiezen uit één van de vele gezellige hotels.

We hebben een aantal aanbieders voor Dublin voor je op een rij gezet:

Dagen regen13101110121091110111112

Reviews over Dublin

• 7Ans06-07-2015

Heerlijk uitgaan!

Temple Bar bruist! Live muziek op elke hoek van de straat en in elke pub!

• 6Cultuur

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Saiem11-07-2014

Super!

Super leuke stad en hele gezellige barretjes! Tip: neem een bustocht, binnen een half uur ben je in de bergen, wat een uitzicht!!

• 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Boswachters07-02-2006

Dublin was great! Super vriendelijke mensen, leuk stappen, veel te zien... ik ga snel weer terug!

Gereisd in februari 2006

• 9Bianca19-07-2006

Ik ben er nu in 1 jaar al 2x geweest en ik ga dit weekend voor de 3e keer in 1 jaar! Ik blijf er terug komen, het is een fantastische stad, leuke mensen, goed uitgaan en zoveel cultuur! Praat met de Ieren en zie een sprookjeswereld vol mythen en legenden voor je!Geweldig! Dublin is goed te bewandelen, dus een bus is niet noodzakelijk. Ik vond de vergelijking met Utrecht een beetje overdreven, Utrecht is zoveel malen groter!Ik denk dat het te vergelijken is met een stad als Roermond. Niet groot en alles goed wandelend te bereiken. Qua entertaining meer te vergelijken met Utrecht dan ja. Verder veel te zien en te doen. Ik was er ook meteen verliefd op. Dit is mijn land en dit is mijn stad! Ik ben al op vele plekken geweest op de wereld, maar ben nergens nog terug geweest, Dublin blijf je naar terugkeren! p.s. Ik ben er geweest in December, Augustus, Januari en nu Juli.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Alleen gereisd in januari 2006

• 9Leon Verberkt29-03-2015

'Overal muziek!'.

Dublin bruist de hele week door. Maar naast de pubs zijn er mooie bezoeken af te leggen aan diverse culturele instellingen. Maak ook een stadswandeling met een gids; bezoek de Guinness fabriek en de gevangenis!

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 8Carine en Sandra13-11-2005

Dublin is een zeer levende stad.Je kan er de meeste bezienswaardigeheden te voet bereiken.Het openbaar vervoer is er ook heel goed geregeld.Wij waren er 2 dagen en dat is te kort.We bezochten Guinness Brewery ( waar je er eentje mag drinken aan het einde van de tour) , Trinity College en the book of Kells, Dublin Castle, Christ Church Cathedral, Temple Bar, O'Connol Street, Half a Penny Brigde en wat nog de meeste indruk naliet was Kilmainham Goal (ligt wat buiten het centrum maar is goed te bereiken met de bus en zeer zeker de moeite waard !)Er zijn ook mooie winkelstraten .

• 8Omgeving

Gereisd in november 2005

• 9Laura22-05-2006

Ik heb meerdere Europeese steden bezocht, maar in Dublin voelde ik mij meteen thuis. De mensen zijn er ontzettend vriendelijk. Aan deze stad heb ik mijn hart verloren.

Gereisd met vrienden in april 2006

• 9Conny25-10-2014

een gezellige en mooie stad

Na 20 jaar weer terug in Dublin en de stad is nog gezelliger en mooier geworden. Je vindt er mooie, goed onderhouden gebouwen, goede musea en een geweldig uitgaansleven. En dat alles op loopafstand zodat je ook alles te voet kunt doen. We hebben genoten en kunnen iedereen een tripje naar Dublin aanraden!

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9tom_1516-04-2013

Gezellige stad

Dublin heeft veel te bieden voor wie er wat tijd voor neemt. De Ieren zijn heel erg gemakkelijk en met Nederlanders gaat het altijd samen goed.

• 8Omgeving

Zakelijk gereisd in april 2013

• 8dagmarholm15-06-2013

Leuke citytrip

Ik vond Dublin een warme, gezellige stad met veel te doen en veel te zien.

Gereisd met vrienden in februari 2013

10 van de 300 reviews gezien