Reviews over Dublin

Fijn hotel een aanrader!

Cathleen,
    18-11-2018

Het hotel heeft een sfeervolle ( Ierse) uitstraling. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijtbuffet is zowel traditioneel als Europees. Iedere avond is er in de bar livemuziek. We hebben 2 avonden genoten van Ray Kocks wat een topper!

Het hotel ligt dicht bij het centrum en de busstops. We hebben enorm genoten van ons verblijf Een aanrader!

Duur, maar een aanrader.

Berg,
    18-8-2018

Erg duur hotel in het hoogseizoen, maar verder alleen maar lof. Heel schoon, gelegen in rustig deel van Dublin. Vlakbij is een mooi pleintje met wat restaurants, barretjes en winkels. Daar kun je beter eten en drinken dan in Dublin stad.

simpel

walter de voecht,
    22-7-2018

Positief :

- Ligging : vlakbij park / trams / shopping center en luchthavenbus

- Redelijk ontbijt

- Personeel (receptie / kuis / keuken) spaart geen moeite om te zorgen dat gast aangenaam verblijf heeft

- Koffie- en theefaciliteiten op kamer

Negatief :

- Het hotel kan een restauratie gebruiken : versleten tapijten / barsten in plafond en muren

- Geen lift

- Bij ontbijt ontbreekt toch wel een eitje en spek

- Prijs aan hogere kant

- Tapijt in de kamer : niet hygienisch

Eenvoudig maar goed

Tom van der Duijn,
    9-6-2018

Het hotel is eenvoudig maar goed. Ontbijt voldoet. Het enige is dat de badkamer aan de kleine kant is. De receptie is overigens 24 uur open. De kundigheid is ook er goed te noemen. Personeel weet goed waar de bezienswaardigheden zijn. Het voordeel van het hotel is dat het op 5 minuten wandelen van O' Connellstreet ligt wat één van de meest centraal gelegen plek van Dublin is. Je zit overval dichtbij dat is echt een pré van deze accomodatie.

Een uitje om nooit te vergeten.

Maria Fokkens,
    15-4-2018

Prachtige,levendige omgeving. Vriendelijke behulpzame mensen.

Echt de moeite waard om een weekend of langer heen te gaan.